3 kwietnia 2017

pas gorsetowy i kabaretki



Puk, puk, jest tam jeszcze ktoś? Wiem, bardzo zaniedbałam bloga, wiem zaniedbywałam też ostatnio Instagram. Podjęłam jednak mocne postanowienie i postaram się wrócić do Was z bardziej regularnymi postami :) Czy też oszalałyście na punkcie gorsetów, tak jak ja? Muszę przyznać, że ostatnio nadużywam tego trendu. No i oczywiście kabaretki, ultrakobiece, uwielbiam i noszę od zawsze, w końcu wróciły do łask także na co dzień.






spodnie - H&M trend
buty - Zara
marynarka - Bytom
pas gorsetowy - Allegro

6 komentarzy :

  1. pas bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tu kto, jest :) Iwonko, wyglądasz elegancko, nonszalancko i z klasą. Bardzo mi się podoba! Do zakupu pasa się przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten zestaw! fajnie zestawiłaś kilka trendów na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super elegancko przy tym seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw świetny, idealnie się to komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w całej rozciągłości, idealnie się to komponuje.

      Usuń