8 października 2016

moje wielkie greckie wakacje Rodos 2016 film

Kiedyś, dokładnie 4 lata temu pisałam, dlaczego najchętniej na urlop wybieram się poza sezonem. Pomimo, iż minęło już sporo czasu, moja motywacja do wycieczek w takich terminach nie zmieniła się zupełnie, dlatego jak część z Was zapewne widziało na moim instagramie, niedawno wróciłam z podróży na Rodos. Na urlop zapakowałam wypełnioną letnimi stylizacjami po brzegi walizkę z myślą, że będę zamieszczać w nich posty na bloga. Jednak z uwagi na to, że zdecydowaliśmy się, aby na wyjeździe kręcić film, ciężko było skupić się na wszystkim. Ponieważ to nasz pierwszy materiał filmowy z wakacji, kręcenie okazało się na tyle absorbujące i priorytetowe, że sesje blogowe zeszły na dalszy plan. Mam więc nadzieję, że w kolejnym poście uda mi się z powstałych (przy okazji) materiałów fotograficznych, pokazać Wam kilka stylizacji i zamieścić subiektywną relację z podróży, moje odczucia na temat przepięknej Rodos, oraz przy okazji spojrzenia z boku na all inclusive made in Poland :)
Tymczasem zapraszam Was na film :)


1 komentarz :