10 sierpnia 2016

sukienka khaki H&M trend


Mam nadzieję, że pomimo przygnębiających prognoz pogody i sytuacji za oknem, lato jeszcze nas nie opuszcza. Moja szafa, wypełniona jest nadal obficie letnimi nowościami. A że z powodu abstrakcyjnej kumulacji obowiązków zawodowych, nie mam aktualnie za dużo czasu na blogowanie, liczyłam na naprawdę długie lato :) Z tego też powodu, na urlop wybieram się dopiero pod koniec września. Obawiam się więc, że we wrześniu, nikt z was nie będzie chciał już oglądać letniej mody. Mam jednak odczucie, że letnie outfity i piękne widoki, rozpogodzą Wam choć odrobinę jesienną szarówkę.








sukienka - H&M Trend
buty - Pull&Bear
torebka - McArthur

2 komentarze :

  1. Fajna, prosta, minimalistyczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy podobne plany co do urlopów, oby nam tylko pogoda dopisała! Wyglądasz świetnie, bardzo podobają mi się sandałki.

    OdpowiedzUsuń