12 maja 2016

wielokolorowy płaszcz z h&m i czarne rurki


Uwielbiam inwestować w mocne, nietypowe ubrania, które same robią robotę. Jeśli jesteście ze mną od początku, możecie zauważyć jak delikatnie zmienia się mój styl z roku na rok. Jeszcze dwa lata temu nosiłabym ten płaszcz zupełnie inaczej. Kiedyś założyłabym do niego kontrastową resztę stroju, dołożyłabym mocną biżuterię i kolorowe sandały, a usta wykończyłabym pomarańczową lub żółtą pomadką. Na dzień dzisiejszy, przed zakupem tego płaszcza, zastanawiałam się dłuższą chwilę, czy do mnie pasuje. Wiem, że pasuje, ale wiem na pewno, że będę go nosić tylko do prostych, basickowych elementów, aby uniknąć groteskowatego efektu, w którym nie czuje się komfortowo.
Jak zmieniał się Wasz styl na przestrzeni lat? :)










płaszcz - H&M
bluzka - H&M
spodnie - Mango
buty - Zara

8 komentarzy :

  1. Wyglądasz świetnie ;) Myślę, że spokojnie Twoja stylizacja nadawałaby się do Elle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, nieprzekombinowana, wyważona. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Płaszcz jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz jest niesamowity! Po prostu WOW!
    Zapraszam do mnie www.krzyszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie poszwędać się trochę u Ciebie - w końcu porządne zdjęcia i treść, w której przed każdym przecinkiem niestawiana jest emotka ":p" ;) Co do stylu - z ewolucji mojego jestem bardzo zadowolona i mogę z czystym sumieniem przyznać, że w końcu czuję się w stu procentach sobą. A to co pozostało mi z wcześniejszych lat to miłość do czarnego - i nie planuję z niej rezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Can't believe this is a dress, it looks fab!

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome Fashion blog, Get more details About the
    Fashion and beauty blogs click on link,
    http://www.angelmstyle.com/

    OdpowiedzUsuń