7 marca 2016

prążkowany sweter i czarne szerokie dzwony


Nie przypuszczałam, że moje zamiłowanie do dzwonów spowoduje, że będę kupować coraz to nowsze i kolejne pary. Tym razem model z bardzo szerokimi nogawkami. Bazą tego stroju jest uniwersalny, prążkowany sweter w stylu Victorii Beckham. Dopełnieniem wszystkiego jest parka, idealny model, którego szukałam przez dłuższy czas, a cały strój jest uwieńczeniem moich wyprzedażowych łupów :)








sweter - Zara
spodnie - Zara
kurtka - Zara
torebka - Zara
buty - H&M Trend

11 komentarzy :

  1. Piękne są te spodnie z Zary.Ja zdecydowałam się na dzwony jeansowe. Pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety strasznie nie podoba mi się ten trend szerokich spodni dzwonów. Jednak pamiętam, że dawniej, gdy w modę wchodziły wąskie rurki, także nie mogłam się do nich przekonać. Dzięki blogerkom, które tworzą takie stylizacje, dany trend łatwiej jest ludziom zaakceptować i przyzwyczaić się. :) Zobaczymy jak to będzie. :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje nogi wyglądają świetnie w tych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same dzwony - są świetne! :)
    Pięknie wszystko zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dzwony, Twoje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci w tych spodniach - noś jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz w tych dzwonach po prostu rewelacyjnie!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie przepięknie się prezentują na Twoich dłuuugich nogach, na moich niestety nie wyglądałyby tak korzystnie. Bardzo fajny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie noszę ich często ale kocham dzwony! W Twoim zestawieniu wyglądają rewelacyjnie! Świetny look!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne dzwony! Uwielbiam ten fason spodni:-)

    OdpowiedzUsuń