18 lutego 2016

obcięte jeansy i sztuczne futro w panterkę


Sztuczne futra są fantastyczne, mają dla mnie tylko jedną wadę, zajmują stanowczo za dużo miejsca w mojej już po brzegi wypełnionej szafie. Ostatnio wszystkie okrycia wierzchnie przechowuję na przenośnym wieszaku z popularnej szwedzkiej sieciówki, ale mam obawy, że jak tak dalej pójdzie, ten wieszak nie przetrwa, już ugina się i to dosłownie pod ciężarem kurtek i płaszczy. Nie jestem jakimś wielkim fanem panterki, ale to futro od razu mnie urzekło, od tak po prostu. Ten wzór i forma jest jednak o tyle niebezpieczna, że trzeba uważać, co się do tego założy. W połączeniu  lateksowymi butami można pomyśleć, że to dość odważne zestawienie, ale w zestawieniu z jeansami powstaje wygodny zwyklak, na co dzień. Lubicie sztuczne futra?








futro - Mango
spodnie - Vintage
buty - H&M Trend
torebka - Zara

14 komentarzy :

  1. dobrze, ze sztuczne to futro! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasują Ci futra. Ja sama nie noszę, bo jakoś źle się w nich czuje - wydaje mi się, że mam za małą głowę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome look!! Love the heeled booties!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne futro, spodnie tez sa ciekawe, jedynie buty mi tutaj nie pasuja, ich dlugosc psuje efekt obcietych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś w tym miesiącu właśnie spodobały mi się futra :* Pasują do niemal każdej stylizacji i są MEGA wygodne :) Piękna stylizacja :* Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja :) Ja nie mam futerka.. brak miejsca w szafie a nie mogę pozwolić sobie na taki wieszak przenośny. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LOOK JEST REWELACYJNY. I JESZCZEZ TEN FUTRZAK

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne masz to futro, sama mam jedno w swojej szafie :) buty mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz. Futra to atrybut kobiecości, zawsze kojarzyć mi się będą z klasą i elegancją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały blog! Jestem pod wrażeniem! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń