4 stycznia 2016

szerokie spodnie i oversizowy płaszcz


W ostatnim czasie im prostsze, mało przekombinowane zestawy, tym czuje się w nich najlepiej. Mniej nie znaczy jednak nudno, dlatego zawsze taki strój, (przynajmniej staram się, aby tak było) musi mieć w sobie coś intrygującego i niecodziennego. W tym przypadku, a przynajmniej dla mnie są to szerokie spodnie, które na ulicach jeszcze w dalszym ciągu są wyparte przez rurki. Tego typu fason spodni nie należy do łatwych, bardzo często bowiem, można zrobić sobie takim krojem krzywdę.

A Wy lubicie/nosicie ten typ spodni?









koszula - Benetton
spodnie - Zara
płaszcz - Mango
buty - Adidas

8 komentarzy :

  1. Płaszcz jest cudowny, ale szczerze powiedziawszy spodnie nie zbyt do mnie przemawiają.
    _______________________________
    Zapraszam do mnie: YOZIZIRA.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. you look dope!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie i płaszcz wyglądają nieziemsko :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mogę nosić takie spodnie tylko do wysokich, najwyższych obcasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega stylowo ! płaszcz mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszcz!

    pozdrawiam :)
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, dopracowany i widać że wkładasz w to serce...Dlatego chciałam bym cię poprosić czy mogła byś udzielić mi pare rad, ponieważ jestem początkującą blogerką. Za wszystkie rady bardzo dziękuje.
    POZDRAWIAM!♥♥♥
    Mój blog: http://aloeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń