1 grudnia 2015

szeroki sweter i futrzany szal


Zdemotywowana tym, że ostatnio kilka razy z rzędu nie udało mi się znaleźć nic przyzwoitego w sklepach z odzieżą z drugiej reki, przez długi czas nie widziałam sensu, aby polować tam na okazje. Zauważyłam jednak pewną zależność, że za każdym razem, kiedy nastawiam się na wielkie łowy, do domu przychodzę z pustymi rękami. Ale kiedy trafiam do sklepu przypadkiem, mając akurat wolną chwilę do zagospodarowania wracam do domu z torbami pełnymi łupów. Czy to jakaś prawidłowość? Też Wam się to przydarza? Tym razem trafiłam między innymi na ten jasnobeżowy, ciepły, 100% wełniany sweter. Jestem zmarzluchem i swetry to dla mnie idealne rozwiązanie na zimę. Jednak swetry, a w szczególności te oversizowe mają swoje minusy, schowane pod płaszczem czy kurtką powodują, że czuje się w nich bałwan.









sweter - SH
spodnie - Zara
szal - Zara
torebka - Zara
buty - Gino Rossi

8 komentarzy :

  1. Ja się czuję w takich swetrach jak pączek na nóżkach :) Co nie zmienia faktu, że uwielbiam takie swetrzyska. Ty jesteś wysoka, ja jedynie 160 cm co dodatkowo komplikuje sprawę :) A co do stylizacji wyglądasz absolutnie idealnie, jak z żurnala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?! Masz 160 cm?! A ja dałabym Ci nie mniej niż Iwonie :) Jakąż to ułudą człek żyje... Ten komentarz nie zawiera grama złych intencji (tak na wszelki wypadek zaznaczam i pozdrawiam obie zawsze super wystylizowane Panie :)

      Usuń
  2. uwielbiam swetry, szczególnie z sh, bo często można znaleźć niespotykane wzory czy świetne jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweather and boots are so gorgeous :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dokładnie tak samo ! lepiej się nie nastawiać na udane zakupy :) sweter masz cudowny ! lubię takiej oversizy, a w dodatku ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sweter to mistrzostwo <3 chodziłabym no stop!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie, kocham takie swetrzyska <3
    dodaję do obserwowanych bo jestem ciekawa co tu się będzie działo, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń