27 grudnia 2015

szary sweter i skórzane spodnie


Te zdjęcia to świeżaki, zostały zrobione dzisiaj. Kto by się spodziewał, że pod koniec grudnia będę mogła spacerować w samym swetrze i przy tym nie marznąć?
Co roku pomiędzy Świętami, a Sylwestrem, czyli dokładnie 27 grudnia, szukam wyprzedażowych okazji. Najczęściej z pełną listą konkretnych zakupów, którą gromadzę w trakcie sezonu. Dzisiaj jednak pomimo dnia wolnego od wszelkich obowiązków, na zakupy się nie wybrałam. Dlaczego? Po części ze względu na to, że od rana napływały do mnie informacje o masowych wędrówkach ludu. Zapewne spowodowane tym, że po dwóch dniach odcięcia od sklepów, a korzystając z następnego dnia wolnego, ludzie wpadli w zakupowy szał jakby w panice, że już dzisiaj na pewno zabranie im żywności, a po części ze względu na fakt, że do niedawna 'masthewy' przestają już chyba być powoli 'mast', ale mam nadzieję, że to akurat się zmieni. :)

A Wy jak? Po dzisiejszym szale zakupowym, czy jeszcze odpoczywacie?













sweter - H&M trend
spodnie - H&M
buty - Mango
torebka - Mango

15 komentarzy :

  1. Piękny masz makijaż, naprawdę rewelacyjnie wyglądasz, jakiego podkładu używasz, o ile w ogóle jest Ci potrzebny. ;)
    Cała stylizacja bardzo w moim guście. :)
    Sama planuję jutro zerknąć do sklepów, ale póki co mam tylko jedną rzecz na oku, poczekam na kolejną turę z większymi zakupami. ;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Oczywiście pokład jest mi bardzo potrzebny, bez tego nie ruszam się z domu :) Od kilku miesięcy używam Marca Jacobsa Re(marc)able, super kryjący, nigdy wcześniej nie miałam lepszego (a przetestowałam w życiu już kilkanaście), POLECAM :)

      Usuń
  2. wyprzedaże jeszcze przede mną :) piękny jest ten sweter, idealnie go zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. The leather pants are awesome!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny odcień szarości ma ten sweter, piękny jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo udana stylizacja, warto łagodzić drapieżny styl skórzanych spodni ciepłymi swetrami i delikatnymi bluzkami

    OdpowiedzUsuń