10 grudnia 2015

ramoneska i wąska apaszka


Do niedawna byłam fanką dużej, efektownej biżuterii, a moja komoda przepełniona jest wielkimi naszyjnikami o przeróżnych kształtach i kolorach. Nie powiem, że już mi się ta sztuczna biżuteria znudziła, ale im bardziej stała się popularna i dostępna od ręki (3-4 lata temu ciężko było znaleźć nietandetny i robiący wrażenie naszyjnik) tym mniej przestała mi się podobać i odeszła na dalszy plan. Może kiedyś odkurzę szafkę i powrócę do noszonych na co dzień tego typu akcesorIów, jednak na ten moment po prostu mi się znudziły te barokowe dodatki. Moją uwagę zwrócił trend lansowany na wybiegach Saint Laurent czy Gucci czyli wąska apaszka przewiązana wokół szyi. Ten subtelny, a zarazem jeszcze nienadużywany dodatek towarzyszy mi od kilku miesięcy. Pasuje do wielu bluzek i dodaje smaczków do prostych i klasycznych niczym nie wyróżniających się strojów.

A Wy co sądzicie o tym trendzie? 









bluzka - SH
spodnie - H&M
kurtka - Mango
buty - Simple
apaszka - Zara

5 komentarzy :

  1. CUdnie wyglądasz, a trend bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna propozycja na modny jesienny look.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam to samo z tymi ogromnymi naszyjnikami, od jakiegoś czasu preferuję biżuterię minimalistyczną :) i koniecznie muszę zaopatrzyć się w taką apaszkę - daje super efekt ! :)

    OdpowiedzUsuń