4 listopada 2015

beżowy płaszcz i szarości


Czy często przydażają się Wam okresy w życiu, kiedy zupełnie na nic nie macie czasu? Bo mnie ostatnio coraz częściej i z przerażeniem mam odczucie, że kiedyś będzie tak już ciągle. Jako dziecko, każdy zapewne pamięta, jak godziny trwały tygodniami, tygodnie latami, a rok czasu wydawał się nieskończonością. Teraz dzieje się przerażająco odwrotnie, rok mija jak miesiąc, miesiące jak tygodnie, a niektóre dni wydają się mieć po kilka godzin. Nie wiem więc czy Wy też tak macie? Wydawać by się mogło, że ostatniego posta, zamieściłam całkiem niedawno, a po nieubłaganych datach, widzę, że przeleciał już prawie miesiąc. W sumie zorientowałam się dopiero, porówbując pełnię barw jesieni z poprzednią sesją. A jak z upływem Waszego czasu dzisiaj?








płaszcz - Mango
kamizelka - Zara
szalik - H&M
spodnie - Mango
torebka - Zara
buty - Zara

12 komentarzy :

  1. Im jesteśmy starsi tym czas szybciej leci, nieuchronna prawidłowość. Piękna klasyka u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobrana stylizacja :D uwielbiam takie długie płaszcze!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione zestawienia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna, przytulna paleta kolorów! nie wiem czemu ale od razu pomyślałam o tym że chętnie taką paletę widziałabym u siebie w wystroju domu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, u mnie też ciągle brak czasu... Piękne ubrania razem i każde z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarości i beże, cudowne połączenie :) Coraz bardziej podobają mi się te fasony płaszczy.
    Ze zgrozą dostrzegam tą samą prawidłowość co Ty i chciałabym czasem wcisnąć pauze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie dzień ma zbyt mało godzin .. torebka i płaszcz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz :)

    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń