11 października 2015

usta w kolorze śliwki


Patrząc na to, co obecnie dzieje się za oknem, aż trudno uwierzyć, że te zdjęcia zostały zrobione kilka dni temu. Uwielbiam połączenia krótkich szortów, sukienek i ciężkich botków, a nawet kozaków. O ile taki tandem nie zawsze sprawdza się latem przy wysokich temperaturach, na przełomie września i października często pozwalam sobie na takie połączenia. Tym razem do szortów założyłam marynarkę, ale mogłabym ją spokojnie również w tym przypadku zastąpić grubym swetrem bądź długim kardiganem. Ubolewam nad tym, że temperatury spały tak nisko, że z szafy musiałam już wyciągnąć zimowe płaszcze, nie wspominając już o tym, że wszystkim jesiennym egzemplarzom nie dałam się przewietrzyć.











t-shirt - H&M
marynarka - Zara
szorty - Zara
buty - Mango
torebka - Zara

10 komentarzy :

  1. mega stylowo ! torebka mnie zachwyciła, kolor ust także :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny kolor ust i paznokci! :) Calosc zreszta rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny look i pomadka również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie, jednak szorty i marynarka to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobasz w takim mocniejszym, ale wciąż eleganckim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń