19 lipca 2015

this skirt


Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze. Biały t-shirt połączony z jeansem, to chyba jedno z najbardziej oczywistych połączeń. Ten klasyczny zestaw jak zawsze potraktowałam po swojemu. Spódnica to jeden z moich ostatnich wyprzedażowych zakupów, a pomimo tego, że jej fason nie jest uniwersalny i ponadczasowy, pasuje do wielu rzeczy, które mam w szafie. Właśnie takie zakupy lubię najbardziej.








t-shirt - Ewa Minge Femestage
spódnica - H&M Trend
torebka - SH
buty - Adidas
okulary - Stradivarius

11 komentarzy :

  1. świetna spódnica! wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby proste połączenie, ale spódnica całkiem niebanalna!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: propozycje na b. upalne dni - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na tego typu spódnicę w lumpeksach, ale jeszcze nie wpadła mi żadna w oko. Twoja piękna. I świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dżins tylko w te wersji toleruję, czyli w połączeniu z bielą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Zanim zobaczyłam te zdjęcia to nie powiedziałabym, że w jeansowej spódnicy można dobrze wyglądać:)

    http://mozejakostobedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie w takim połączeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna spódnica!! Pozdrawiam, Seba

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo stylowo wyglądasz ! jeansowa spódnica świetnie pasuje z białym oversizowym t-shirtem :)

    OdpowiedzUsuń