13 lipca 2015

boho again


Styl boho na dobre zagościł w mojej szafie, bo kiedy szaleć ze stylizacjami jak nie latem? Mamy wiele możliwości i choć każda pora roku daje nam możliwości na eksperymentowanie z ubraniami w moim odczuciu w okresie wakacyjnym tych wariacji ubraniowych zawsze mam najwięcej. Wyprzedaże w pełni, a ja do zakupów jak zwykle podchodzę zdroworozsądkowo :) Na razie nic nie przybyło do mojej szafy, choć zapewne niedługo to się zmieni.












bluzka - Tk maxx
spódnica, kapelusz - H&M
buty - Parforis
torebka - Zara

16 komentarzy :

  1. Przepięknie wyglądasz! Mnie boho porwało dopiero tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie!! a fryzurka dodaje Ci lekkości :) bluzka przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka powala na kolana, jeszcze takiej nie widziałam. Idealnie w boho wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maxi spódnice, kapelusze i takie bluzki w klimacie boho! Jednym słowem - ekstra!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: festiwalowo-kwiatowa stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie!
    Bardzo klimatyczny zestaw. Bluzka jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. w tej stylizacji ja czułabym się wyśmienicie, uwielbiam maxi i białe bluzki, więc jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzka! pasuje Ci taki styl:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała stylizacja !! Pozdrawiam !!

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja ! bluzka mnie urzekła, a kapelusz dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń