23 maja 2015

denim


Total denim look to jeden z trendów w obecnym sezonie, ale przecież dżins przewija się na pokazach mody od wielu lat i ciągle wraca jak bumerang. O tym, że królują obecnie dzwony pisałam już nie raz. Tym razem zrezygnowałam jednak z dzwonów na rzecz podartych boyfriendów, ale reszta stroju nawiązuje konsekwentnie do lat 70tych. Nie jest trudno stworzyć cały dżinsowy zestaw, ale mimo tego że w modzie wszystko jest dozwolone, trzeba robić to rozważnie. Proponuje mieszać, łączyć i kombinować, bo prawie każda tego typu kombinacja da ciekawy efekt. Kurtka, którą mam na sobie to łup z sh, nietypowy szeroki krój i wykończenie odróżniają ją od kurtek dostępnych aktualnie w sieciówkach, uwielbiam takie mixy. Zachęcam Was do eksperymentowania z dżinsem.











koszula, spodnie, torebka, buty - Zara 
kurtka - SH

13 komentarzy :

  1. Świetny zestaw, podobają mi się wstawki na Twojej kurtce. Boskie sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz ;) wszystko bardzo spójne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przyznać, że wygladasz jak rasowa modelka :) prezentując jeansowy total look. Chyba bym się nie odważyła, ale na Ciebie napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne spodnie i te buty:) świetny jeansowy look:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, ale to co najbardziej przyciąga uwagę to cudne buty

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, ta kurta wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa kombinacja, chociaż ja za jeansem nie przepadam, to jednak Twój zestaw przykuł moją uwagę skutecznie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny all denim look, wszystko super skomponowane<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona! A buty totalnie mnie urzekły

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie! uwielbiam w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń