13 maja 2015

dalekie podróże


Jak często w życiu zdarzyło Wam się wydawać pieniądze, których nie macie? Mam tutaj na myśli te, które wygralibyście na przykład na loterii? Zapewne nie jeden z Was w myślach choć raz w życiu powiedział sobie: jeśli kiedyś wygram to na pewno to i to zrobię, tam i tu pojadę, to zobaczę, to kupię...i tak dalej. Niedawno nadeszła wiosna, a wraz z nią odrodziły się marzenia o wycieczkach w ciepłe miejsca, odległych czy też bliskich. Nie każdy może sobie pozwolić na wakacje kilka razy do roku, jak również nie każdy może sobie pozwolić na urlop w wymarzonym miejscu. Jako osoba, która nigdy wcześniej nie wierzyła w to, że może coś wygrać, nie grałam. I właśnie do tego dążę, ile z nas tak robi? Marząc o wielkich wygranych nie dajemy losowi szansy, po prostu nie grając. Postanowiłam więc ostatnio, przepełniona marzeniami o kolejnych w tym roku podróżach, trochę losowi pomóc i spróbować zagrać. Ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w grach losowych, zagrałam przez internet i teraz niecierpliwie czekam na wyniki eurojackpot. Oczywiście jeśli tylko wygram, dowiecie się o tym pierwsi :) Jednak póki co pozostaje mi rower. Polecam tę formę wszystkim tym, którzy jeszcze nie wygrali, a marzą jak ja o podróżach, to jednorazowa inwestycja, a potem jeździmy już w nieznane za darmo :).









t-shirt - Bytom Ikony Kultury "Portret mężczyzny" Stanisława Ignacego Witkiewicza 
spodnie - Bershka
płaszcz - Sheinside‎
torebka - Mango
buty - Reebok
okulary - Stradivarius

11 komentarzy :

  1. świetny post, cudowna stylizacja :3
    powiem ci, że od dawna marzę o takim rowerku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no chyba raczej trzeba najprzód wygrać na taki rower :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! Zdjęcia mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia!!! Zazdroszczę! Obserwuję i zapraszam do siebie. Mam wielką prośbę mogłabys kliknąć w link pod zdjęciami przy ubraniach napis KLIK bardzo mi zależy na współpracy z tym sklepem ;-) http://olaholly.blogspot.com/2015/05/coca-cola.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdjęcia. Na płaszczyk już od dawna "się czaję":)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia, najbardziej mi się podoba to w ruchu :D Zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń