19 kwietnia 2015

long trench


Kwiecień plecień co przeplata... trudno się z tym nie zgodzić, jednego dnia zakładam zimowy sweter innym razem letnie sandały. Tutaj poszłam na kompromis, wiosenny trencz połączyłam z ciepłym golfem. Nic nadzwyczajnego, to propozycja na co dzień, która może się sprawdzić w takie dni jak ostatnio mamy za oknem. Prawdę mówiąc nie mogę się już doczekać takiej pogody, kiedy różnica temperatur w ciągu dnia nie będzie tak duża, póki co sądzę, że najlepiej sprawdzi się strój "na cebulkę" :)







płaszcz, spodnie, buty - Zara
kapelusz - Mohito
torebka - Mango

22 komentarze :

  1. na pierwszym zdjęciu masz zabójcze spojrzenie :)
    też mnie czasem drażnią te zmiany pogodowe, ale tak jak mówisz, najlepiej ubrać się na cebulkę i jest ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje mi się, że chyba na wszystkich zdjęciach z tej sesji mam takie spojrzenie, a to chyba dlatego, że było mi zimno :)

      pozdrowienia

      Usuń
  2. Plecie , plecie nieźle ten kwiecień, u mnie dla odmiany dziś super pogoda, choc wiem, że w Polsce niekoniecznie. Piekny płaszcz, wygladasz w nim tak tajemniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, podoba mi się taka długość! Dobrze, że wybrałaś szpilki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, z charakterem, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. sUPER LOOK! MAM IDENTYCZNY KAPELUSZ!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeansy piękne! :)

    http://www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie i kulturze

    OdpowiedzUsuń
  7. Trencz jest świetny, ale spodnie powalają!
    Genialne połączenie z klasą!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten płaszcz, ale spodnie są zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne spodnie! Całość oczywiście pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look :) Jeansy są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju *.* Boyfriendy- coś co ubóstwiam <3
    dodatkowo kolor tego płaszczu jest cudowny!
    stylizacja na ogromny plusik <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Na maksa stylowe zestawienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszcz, torebka i całe zestawienie kolorystyczne zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy kupione spodnie? Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny płaszcz, zestaw bardzo mi się podoba, mega inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, kapelusz jest genialny :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń