6 kwietnia 2015

easy to wear


Trudno nie zauważyć, że dzisiejszy strój nawiązuje do lat 70tych, jednocześnie jest klasyczny i prosty. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że ten typ spodni, który podbił wybiegi ma zarówno wielu zwolenników jak i przeciwników, zachęcam jednak przeciwników aby przed osądzeniem szerokich nogawek, przymierzyli i sami przekonali się jak będą prezentować się na sylwetce. Krój spodni typu bootcut pasuje do większości sylwetek, znakomicie podkreśla kształty i ładne zamyka całość. Jeansy z dzisiejszego posta to świetnej jakości Levisy, które wygrzebałam za grosze w SH. Jeśli nie chcecie wydawać dużych pieniędzy na dzwony bo nie jesteście pewni, że będziecie w nich chodzić zachęcam do przegrzebania szaf, na pewno każda z Was miała taki model spodni kiedyś w garderobie.








marynarka, buty, torebka - Zara
koszula - SH
spodnie - Levis SH

11 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia, a look ciekawy,
    bardzo podobają mi się spodnie ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna marynarka :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :) podoba mi się połączenie tych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look, na czasie! Zazdroszczę łupu spodniowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy strój :D może nie w moim stylu, ale bardzo urzekający :*

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię, nawet bardzo! a buty są swietne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfit my dear! I like especially your beautiful flared jeans!!! Check out my blog when u have time! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Było mi bardzo przykro gdy ten krój jeansów wyszedł z "mody" bo bardzo go lubiłam jednak pocieszam się tym, że moda wraca i pewnie znowu wrócą do łask ;) Marynarka też jest bardzo fajna, jednak koszula do mnie nie przemawia. Może przez jej kolor. Ja zazwyczaj kupuję koszule z Diverse http://www.diversesystem.com bo mi najbardziej pasują, ale oczywiście każdy ma swój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne jeansy, super połączenie z butami :)

    OdpowiedzUsuń