27 lutego 2015

in the mountains


Brak postów w ostatnim czasie nie wynika z zaniedbania bloga i Was - moich czytelników, jednak od prawie trzech tygodni zmagam się z okropną infekcją i jak tylko udało mi się trochę ozdrowieć, złapać oddech (chyba od Krakowskiego smogu) pojechałam na kilka dni w góry na narty. Przy tej okazji zrobiłam kilka zdjęć i znów choroba przyplątała się na nowo, a jak wiecie nie sprzyja to fotografowaniu, a co za tym idzie pozowaniu do zdjęć. Popołudniami kiedy wychodzę z pracy oświetlenie nie sprzyja, w weekendy kiedy mam chwilę wolnego przeziębienie szaleje w najlepsze i nie daje normalnie funkcjonować.
Prawdę mówiąc nie mogę się już doczekać wiosny (wiem, że powtarzam to każdego roku), ale wyższe temperatury sprawiają, że nabieram większej ochoty na eksperymentowanie w modzie, a nie tak jak teraz w większej mierze wybieram z lenistwa sprawdzone już wcześniej, bezpieczne zestawy. Wracając tym samym do dzisiejszego posta to prosty zestaw, który idealnie sprawdził się na spacerze w górach, a jedyną nowością tego zestawu jest sweter, który dorwałam na wyprzedaży w Bershce na dziale męskim za symboliczną kwotę 30 zł. Pokazywałam Wam go na moim instagramie, kilka osób stwierdziło, że do nich nie przemawia, ja jednak zaryzykowałam. Co sądzicie, dobry wybór?









parka - SH
spodnie - Zara
sweter - Bershka
czapka, okulary - Reserved
buty - Simple
torebka - Mango

16 komentarzy :

  1. Ja lubię takie męskie swetrzyska, fajnie w nim wyglądasz. Stylizacja niby prosta ale ja widze zamierzoną surowość . Masz super wyczucie stylu. Schudłaś ? czy tylko mi się tak wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak schudłam, masz dobre oko

      Usuń
    2. Mam nadzieje, ze to zamierzony cel i nic zlego nie dzieje sie z Twoim zdrowiem.

      Usuń
  2. Ależ mieliście wspaniałą pogodę. Sweter faktycznie sam w sobie nie jest mega interesujący, ale liczy się to jak go zaprezentujesz w całości, a tutaj wyglądasz świetnie :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia, jestem nimi zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia i fajny zimowy look :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Sama jestem fanką parek, mam podobną jak ty, tylko w kolorze KHAki. Model Chalupa z http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/kurtki.html#1. One mają to do siebie, że są strasznie wygodne, a ja tylko takie rzeczy preferuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wpis
    http://iamemilias.tumblr.com - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Naprawdę piękne światło. Strój oczywiście też super.
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  8. czyżby zaczynały się przeprwy w prowadzeniu blogów modowych? Nic to, odżyją przed kolejnym konkursem na bloga roku

    OdpowiedzUsuń