18 stycznia 2015

pink lips


Podobno czerń nie pasuje do granatu, podobno czapki z woalką są passe, podobno... Na pewno wiele by się tego znalazło w odniesieniu do mojego dzisiejszego setu. Tyle opinii ilu ludzi i to nie tylko w takich błahych sprawach jak moje stylizacje.
Pierwszy raz od bardzo dawna założyłam jeansy, to podobno jeden z elementów garderoby, który powinien znaleźć się w szafie każdej kobiety. Czy się z tym zgadzam? To zależy, wszytsko przecież zależy od naszych upodobań, stylu i wreszcie proporcji sylwetki. A Wy co o tym sądzicie?










płaszcz - Reserved
bluzka - H&M
spodnie - Bershka
szalik - Zara
rękawiczki - Simple
buty - Mango

11 komentarzy :

  1. Set jest świetny, co do jeansów, uważam, że jak najbardziej każda kobieta powinna je mieć. Fasonów jest mnóstwo, każda figura dopasuje swój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka i buty ♥ I wspaniale, że zdecydowałaś się na dżinsy, ten set jest świetny! Myślę, że w dużym stopniu przyczyniły się do tego właśnie one ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo tego że wiele rzeczy jest passe to warto po nie sięgnąć, bo jesteś najlepszym przykładem harmonii :-) Kapitalnie wygladasz :-)
    Jeansy muszą być w szafie każdego, pytanie tylko jak często w nich chodzimy. Są osoby , które nie rozstaja się z nimi (chyba że idą spać) ale i takie jak ja, bo nie czuję zbytniej potrzeby noszenia ich za często. A nawet pokusze się o stwierdzenie, że na chwilę obecną nie są mi do szczęścia potrzebne :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja fajna, buty są z kolekcji zimowej 2014?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, buty to zeszłoroczna kolekcja, może dorwiesz je jeszcze w outlecie :)

      Usuń
  5. Jest pieknie! :)
    Najważniejsze to samemu czuć się dobrze! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czapki z woalką, sama mam taką samą :) I w cale nie są pase!

    OdpowiedzUsuń