2 stycznia 2015

Moje pierwsze ponczo


Mróz odpuścił, a w prognozach przewidują na najbliższe dni lekkie ocieplenie. W związku z tym, możecie spokojnie zrzucić na chwilę grube płaszcze i rękawiczki, a zamienić je na aktualnie bardzo modne ponczo. Nigdy nie miałam poncza, nie sądziłam, że to jest takie fajne w użytkowaniu. Moje ciepłe odzienie wybrałam w ulubionym kolorze - szarym... :) Aby przełamać tę grubą, miłą zimową formę swetrwa, zamiast ciepłej czapki wybrałam kapelusz. Jak Wam się podoba takie połączenie?











koszula - Bytom
spodnie - Zara
ponczo - TK maxx
buty - Gino Rossi
torebka - Mango
kapelusz - Simple CP

17 komentarzy :

  1. Piękna klasyka, choć nie do końca klasyka dzięki kapeluszowi, który nadaje smaczku i klimatu boho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a ponczo szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. I jest kapitalnie :-) połączenie ponxza z kapeluszem super. Zdaje się ze to będzie Twoje pierwsze ale nie ostatnie ponczo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale Ci w nim!
    bardzo stylowo to wykombinowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w swojej szafie mam dwa poncza, których praktycznie nie noszę. Swoją stylizacją namówiłaś mnie, żeby ponownie po nie sięgnąć ;) Chociaż nie są tak fajne jak to, które masz na sobie...

    Pozdrawiam,
    iamlika.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponczo genialne a Ty wyglądasz wspaniale ! <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zestawienie. prawie wszystkie z wymienionych przez Ciebie sklepów znajdują się na madamsale.com - poszukam rzeczy ze stylizacji i mam nadzieję, że uda mi się upolować je niższej cenie bo w końcu mamy sezon obniżek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne to ponczo!
    Ja mam w swojej kolekcji już 2 Moschino - czarne i bordo. I jedno "domowe" w azteckie wzory. Idealne do opatulenia się w chłodniejsze wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe są Twoje stylizacje, widać zmysł i kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Jak nigdy nie przepadałam za tego typu okryciami, tak Twój look przekonuje mnie do ponczo w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No mi się podoba i to bardzo:) Świetne połączenie kolorystyczne - klasa, inspirujesz bo nabrałam ochoty na takie panczo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia no i przede wszystkim strój!:)

    OdpowiedzUsuń