8 stycznia 2015

camel


Ostatnio pozbyłam się mojego pierwszego camelowego płaszcza, który miał już chyba z 8 lat i wyglądał jak... prawdę mówić w ogóle nie wyglądał, za każdym razem kiedy go zakładałam obiecywałam sobie, że to już ostatni raz, był tak zniszczony, że nie nadawał się nawet, aby w nim wynieść śmieci :) W końcu pozbyłam się go, a na jego miejsce przyszło do mnie to cudo prosto ze słonecznej Hiszpani. Klasyczny krój, jednolity kolor, mam nadzieję, że posłuży mi przez nie jeden sezon.










bluzka - H&M
spódnica, torebka - Zara
płaszcz - Mango
buty - Gino Rossi

19 komentarzy :

  1. Piękny płaszcz i genialna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz jest cudowny i ta spódnica <3! Wyglądasz bardzo elegancko! Świetna torebka.

    Zapraszam na mój ostatni post:http://alanja.blogspot.com/2015/01/studniowkowe-propozycje-i-bizuteria-z.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaszcz jest piekny. Wygladasz elegancko

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne to tu jest wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona tym lookiem! Naprawdę ogromna klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz - wszystko idealnie dobrane
    a torebeczka fajnie ożywia całość

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOOOW! Genialnie wyglądasz. Masz świetny styl ;-)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny ten płaszcz! Wyglądasz w nim zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny look Kochana! Spódniczka i płaszczyk wyglądają niesamowicie <3 Fantastyczne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk i spódnica są cudne. Na pewno płaszczyk długo Ci posłuży :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk!<3
    Super look:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszcz i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszcz od dłuższego czasu szukam płaszcza w takim kolorze:)
    Pozdrawiam
    http://styleofmartilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą ostrość zdjeć :))))

    -http://majkaofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń