23 stycznia 2015

camel again


Jestem zauroczona moim nowym płaszczem i postanowiłam Was jeszcze trochę pomęczyć kolejną stylizacją z nim w roli głównej. Tym razem wersja z jeansami. Zuważyłam, że jeansy to element garderoby, który był u mnie trochę zapomiany ostatnio, a tymczasem to już drugi set pod rząd z jeansowymi rurkami. Muszę przyznać, że to bardzo wygodna opcja na zimę. Jestem zmarzluchem i chociaż uwielbiam spódnicę, bardziej cenie sobie ciepło :)









sweter - sh
spodnie, płaszcz, torebka - Mango
szal - Zara
buty - Gino Rossi

21 komentarzy :

  1. nie męczysz nas, masz rację - jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jako wielka miłośniczka oksów, oczywiście od razu zwrócilam uwagę na okulary :) ale szal też jest przepiękny :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wygladasz! Ten szal przykuwa uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w tym płaszczu po prostu rewelacyjnie! To był świetny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look, lecz czarne rurki nie wytarte by się jeszcze lepiej komponowały do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia gustu, dla mnie byłoby zbyt banalnie :)

      Usuń
  6. Świetny set! A szal jest przepiękny!
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie ... płaszcz jest niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  8. Takimi stylizacjami to możesz nas spokojnie zamęczać :-) płaszczyk przepiękny, bardzo Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz jest rzeczywiście śliczny! Bardzo podoba mi się to zestawienie, ten szal i torebka idealnie się z nim komponują :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely look! you should consider writing in english too, would love to know what you have to say :)

    best

    Ina from ina-nuvo.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, zachęcamy do pokazania swojego bloga w naszym nowo powstałym Katalogu Blogów Modowych w Polsce www.justfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście płaszcz jest świetny i nie dziwię się, że kolejny raz go pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń