26 grudnia 2014

szarak


Kiedyś myślałam, że mam słabość do torebek, po pewnym czasie jednak uznałam, że jestem zniewolona przez buty. Dzisiaj mogę dodać do tych odzieżowych słabości płaszcze, które powoli zaczynają dusić się w mojej szafie, szkoda tylko, że większość jak na razie jest głównie w stonowanej kolorystyce. Tak więc przedstawiam kolejnego szaraka obok którego nie mogłam przejść obojętnie. Już wyobrażam sobie jak będzie wyglądać w stylizacjach wiosną, mam tylko nadzieję, że do tej pory mi się nie znudzi :)

Życzę wszystkim czytelnikom Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!





 




bluzka - H&M
spodnie - Bytom
płaszcz - Mango
torebka, buty, okulary - Zara

12 komentarzy :

  1. Idealnie, piękny klasyczny look, genialny płaszcz i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem płaszcz średnio na Tobie leży.
    Okulary genialne :)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Szary, długi płaszcz to klasyka, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny płaszcz w ładnym odcieniu szarości. Masz klasę.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, płaszcz rewelacyjny, nie podobają mi się jedynie buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz rzeczywiście jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń