8 grudnia 2014

favorite jumper



Ten gruby, ciężki sweter to jedna z nielicznych rzeczy, które nabyłam w tym sezonie, a tym samym po raz pierwszy od dawna bardzo racjonalnie podchodząc do zakupów - tych odzieżowych, bo w ostatnim czasie każdą złotówkę inwestowałam w remont mieszkania. Jeśli więc będziecie mieli ochotę, okryję przed Wami w przyszłości zakamarki mojego odświeżonego lokum. Póki co jednak zapraszam do obejrzenia zdjęć w tym poście, a przy okazji zachęcam Was do śledzenia mnie na I N S T A G R A M I E, tam aktualizuję wpisy znacznie częściej niż tutaj :)












sweter - Zara
spodnie - Mango
buty - Dolce Vita
torebka - Simple

10 komentarzy :

  1. Bardzo dobry zakup! I z głowy masz sezon! zainspirowałam się zestawem z białymi spodniami, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że pomimo oszczędzania (popieram, zawsze jeśli jestem zmuszona lub czuję potrzebę wydania pieniędzy na jakiś cel "wyższy" mając do wyboru "przetracenie" tego na ciuchy, to wybieram właśnie ten wyższy cel ;)) zdecydowałaś się na niego, bo sprawia wrażenie ciepłego (a to na zimę najważniejsze! najgorzej kupować rzeczy mało praktyczne!) a poza tym bardzo ładny jest :)
    ma fajny splot, jest w "Twoim" kolorze i ładnie leży :)
    sweter idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny luźny look, sweter to dobry zakup!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten sweter, to zdecydowanie był dobry zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój look.
    Lubie takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały jest ten sweter, zresztą cała stylizacja genialna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również najbardziej podoba się sweter :D Teraz, na zimę jak znalazł :D Do tego całkiem niezły kolor, do blondynki idealnie pasuje. Ja jestem brunetką i chyba sobie kupię podobny sweter tutaj: http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/swetry.html#1 ale w szarościach :) Mam możliwość dopięcia się do zamówienia wiec jak najbardziej skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń