12 października 2014

summer remains



Zaskakująco ciepłe jak na październik dni sprawiają, że nadal moja jesienna garderoba nie jest kompletna. Mam więc nadzieję, że za chwilę mróz mnie nie zaskoczy i nie okaże się, że nie mam co założyć. Przedłużająca się słoneczna wręcz letnia aura zaczyna wzbudzać zaniepokojenie w całej branży odzieżowej. Jako odbiorcy często nie zdajemy sobie sprawy, jak skonstruowany jest ten rynek. Wielkimi krokami zbliżają się już przecież sezonowe wyprzedaże, a większość kolekcji jesiennych zalega nadal na sklepowych półkach. Większość z nas podejmuje decyzje, że potrzebuje kurtkę, szalik czy ciepłe buty dopiero kiedy na zewnątrz temperatura spada i trzeba po prostu się ciepło ubrać. Czy Wy też podejmujecie decyzje o zakupach wtedy kiedy jest potrzeba czy rzucacie się na nowe kolekcje bez względu na to, czy pogoda pozwala aby je nosić?










bluzka - Mango
spódnica - H&M
torebka - Zara
buty - Esprit

18 komentarzy :

  1. Mam tą samą koszulę, jest świetna :)
    W tym roku chyba poczekam do wyprzedaży, mam nadzieję, że ciepło będzie jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachniało latem! Pięknie kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "a większość kolekcji jesiennych zalega nadal na sklepowych pułkach" ? półki piszmy przez o z kreską.

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, dzisiejsza stylizacja mnie powaliła :) poza tym świetnie prezentujesz się na trzecim zdjęciu w tych okularkach i kolczykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie poniosło i nakupowałam golfów, swetrów, botków, Emu i leżą sobie, czekają. Ale nie żałuję, bo na pewno się przydadzą. Kupuję rzeczy na tyle klasyczne i zawsze dobrej jakośći, że będą mi służyć przez kilka zimowych sezonów. Nie rzucam się na nowe kolekcje, tylko dlatego bo są nowe. Szukam "perełek", tego, co rzeczywiście będzie noszone.

    PS W sobotę też śmigałam w sandałach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula cudowna, ale całość wygląda rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz tak letnio, delikatnie , pięknie aż nie chce się tej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudownie tutaj wyglądasz, a dodatki podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przywołujesz piękne, letnie wspomnienia tym lookiem!
    idealnie wyglądasz!
    tak zwiewnie, pięknie!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń