14 września 2014

sandstone & white



Często dostaję pytania "co będzie modne...? co będzie hitem...?" i oczywiście można mówić o trendach  na nadchodzący sezon w nieskończoność, jednak mam w szafie wiele rzeczy, które pomimo tego, że były hitem już kiedyś, sezon czy dwa temu, chętnie zakładam bez względu na obowiązującą modę. Dzisiejszy zestaw jest zainspirowany kolekcją Isabel Marant. Uwielbiam połączenia botków z lekką częścią garderoby i gołymi nogami, a jesienią jest to bardzo wygodne połączenie, kiedy żar nie leje się z nieba. Te idealne jak dla mnie zamszowe botki udało mi się dorwać podczas wyprzedaży, z resztą jak  pozostałe rzeczy z tego looku. To już kolejna propozycja (i nie ostatnia) białego total looku, tym razem w wydaniu boho.

Zapraszam Was na mój INSTARGRAM











koszula, spódnica - H&M
buty, torebka - Zara
paznokcie - Anastazja.net

17 komentarzy :

  1. Tez lubie takie polaczenia, super, inaczej niz zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KObieco i lekko, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny manicure :)
    ----------------------
    ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam! Ładne zestawienie i jak zawsze świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super look w odcieniu nude:)

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalenie mi się podobasz w tym wydaniu :) pięknie z botkami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie się prezentujesz w takim wydaniu! Klasa, ale na luzie. I Twoje piękne włosy pasują do tego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie! ;-) pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny zestaw
    bardzo mi przypadł do gustu ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również mam takie rzeczy i naprawdę niezłe z nich perełki. Wyglądasz świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, delikatny, romantyczny look!
    doskonale Ci pasuje.
    bardzo mi się podoba.
    uwielbiam!

    ps. muszę się zreflektować, ponieważ mimo iż śledzę Cię i uwielbiam, dopiero teraz spostrzegłam, że nie dodałam Cię nigdy wcześniej do obserwowanych blogów, co teraz czynię i przepraszam. ;)

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, delikatny, dziewczęcy look i genialne paznokcie!! :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń