16 sierpnia 2014

R E D


Ubrania w marynarskim klimacie bez wątpienia od razu kojarzą mi się z latem i wakacjami. W związku z tym, że urlop jeszcze przede mną, postanowiłam przemycić trochę marynarskiego stylu w mieście. Aby całość nie była zbyt oczywista, ołówkową spódnicę połączyłam ze sportowymi butami. Lato dobiega końca, co czuć już nie tylko w powietrzu, ale głównie w sklepach. Półki przepełnione są już jesiennymi rzeczami, a to znak, że powinnam po wyprzedażowym szaleństwie zrobić przerwę w zakupach, co oczywiście nie oznacza, że przestanę polować na rzeczy wyjątkowe, które wpadną mi w oko.











top, spódnica - H&M %
torebka - Mango %
apaszka - SH
zegarek - Daniel Wellington
buty - Reebok

11 komentarzy :

  1. genialne jest wszystko w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw zachwyca ogromną dawką klasy.
    prezentujesz połączenie tak kobiece, że słów zachwytu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, a kiedy moim oczom ukazały się buty, to faktycznie byłam trochę zaskoczona : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Spódnica jest cudowna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń