23 lipca 2014

who are all the people...


Od kiedy zaczęłam prowadzić zdrowy tryb życia (klik) przywiązuję dużą uwagę do tego, jakiej jakości jest moje jedzenie. Posiłki staram się przygotowywać dzień wcześniej, osoby, które regularnie się odżywiają i jedzą tak jak ja, czyli przynajmniej pięć razy dziennie wiedzą doskonale, że to nie lada wyzwanie, a kompleksowa zmiana diety może przewrócić życie o 180 stopni :) Nie zawsze jest tak pięknie i idealnie, że udaje mi się przygotować wszystkie dania w domu, i choć staram się tego unikać, jestem zmuszona, aby od czasu do czasu "zjeść coś na mieście". Tutaj uwaga - nie, nie wybieram jak kiedyś pobliskiego KFC i nie wchodzę do najbliższego Maca jak zazwyczaj (w akcie desperacji żywieniowej wchodząc do McDonald zamawiam tylko i wyłącznie małą sałatkę z oliwą bez wysokokalorycznych sosów). Przy wyborze jedzenia bardzo pomocny jest portal Foodpanda, przez który mogę zamówić jedzenie online. Portal proponuje restauracje, które oferują dowóz do miejsca, w którym aktualnie się znajduje. Najczęściej zdarza mi się korzystać z aplikacji mobilnej Foodpandy, którą mam zawsze pod ręką :)

Dzisiejszy strój to propozycja jak ubrać do pracy latem. Biała koszula i ołówkowa spódnica to już klasyk, jednak moja koszula ma nieco nietypową i nowoczesną formę, a kolorystyka całego looku sprawa, że nie jest to standardowe zestawienie. Tego typu strój spokojnie sprawdzi się w biurze, oczywiście zakładając jednak, że nie pracujemy w miejscach takich jak bank, publiczna instytucja czy tam gdzie mamy bezpośredni kontakt z klientem, a dress code narzuca nam ostre standardy, bo umówmy się, że mój zestaw jest elegancki, ale jednak odrobinę ekstrawagancki.










koszula - Mango
spódnica - Zara 
buty - Centro 
torebka - Le Camp

19 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba - świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ujęcie i piękny kolor spódniczki :) Zapraszam do mnie: www.http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna koszula, dawno kupowałaś? :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją już jakiś czas temu na Answear.com, ale widzę, że jeszcze jest pełna rozmiarówka w dodatku teraz na przecenie :*

      Usuń
    2. Ślicznie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

      Usuń
  4. wow jakie wspaniałe zdjęcia-uwielbiam je <3 świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam duży problem z nauczeniem się regularności. Gdy już weszłam w rytm przygotowywania i zjadania 5 posiłków wyjechałam na delegacje, teraz ciężko mi znów wrócić do nowych nawyków i tkwię w starych, czas wziąć się za siebie.
    Zachwycają mnie buty, pięknie wyróżniają się w zestawie i dopełniają go łącząc się z tą cudowną torebką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna koszula i bardzo ale to bardzo ciekawe zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spadasz mi dziewczyno z nieba! dokładnie takiej spódnicy szukam obsesyjnie od tygodnia!~przepiekna propozycja do pracy, pozwól, ze się nią zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zestawienie, buty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, jakby jakiś paparazzi robił Ci zdjęcia z ukrycia ; ) Zestaw również bomba, dobra propozycja do pracy, klasyka, ale ze świetną zabawą kolorami. : )
    Aż poobserwuję i zapraszam do mnie http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny zestaw - podoba mi się ten biurowy dress code w wersji ekstrawaganckiej!

    OdpowiedzUsuń