19 lipca 2014

walking on sunshine




Do tej lateksowej spódnicy przymierzałam się już kilka razy, aż do czasu kiedy połączyłam ją z bluzką stworzoną dokładnie do niej, którą nabyłam ostatnio na wyprzedaży i powstał w końcu zestaw idealny. Takie zakupy, gdy kupuję coś nawet 90% taniej cieszą mnie najbardziej. Adrenalina podczas wyprzedaży to coś bezcennego. a w połączeniu z satysfakcją z jakości łupów to marzenie każdej kobiety. Moje ostatnie zakupy mogę spokojnie uznać za jedne z najlepszych, więc nie wiem czy to nabywane z czasem doświadczenie w polowaniach wyprzedażowych, czy może sieciówki coraz bardziej obniżają ceny. Więcej łupów już niebawem na blogu :)









bluzka - H&M
torebka - Zara
spódnica - Monashe
buty- Stradivarius

13 komentarzy :

  1. Ciekawie, zmysłowo, niebanalnie. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie się ubierasz! co u ciebie popatrzę, to zaraz biegam poogladac po tych sklepach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe połączenie :) bluzka dobrze współgra ze spódnicą i szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze klasa w niecodziennym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kompozycja... niecodzienne buciki :) Bajka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest klasa. Uwielbiam Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak byłam ostatnio w Zarze, ta torebka nie przyciągnęła mojej uwagi, ale w stylizacji daje czadu!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne połączenie kolorów a w bluzeczce zakochałam się od pierwszego wejrzenia! zdecydowanie jesteś królową elegancji wśród wszystkich blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń