15 czerwca 2014

nel porto di Napoli



W natłoku codziennych obowiązków już dawno zapomniałam o wypadzie na południe Włoch, a przecież mam dla Was jeszcze kilka fotorelacji. Zestaw jak dla mnie idealny do całodziennego zwiedzania i biegania po mieście, bluza i sportowe buty w połączeniu z krótką spódnicą, na luzie, a co najważniejsze bardzo wygodnie. Czerwony to nie jest mój ulubiony kolor, przed laty wręcz znienawidzony, więc unikałam go konsekwentnie, jednak dla tej bluzy zrobiłam wyjątek. Jest zjawiskowa i trudno przejść obok niej obojętnie.
Dzisiaj krótko o samym stroju, jak obiecałam wcześniej Neapolowi poświęcę już niedługo osobny post.
















bluza - Kenzo
spódnica, naszyjnik - Zara
buty - New Balance
paznokcie - Anastazja.net

18 komentarzy :

  1. Wyglądasz fenomenalnie! Bluza jest genialna <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. you are the queen of fab ootds ,
    love love love the necklace .

    N@NY

    - my cookies recipe up on my blog :

    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne pierwsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie!!!! genialny zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie, bluza jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, boski naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, klimat - mega!
    Pozdrawiam:*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połaczenie!pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak, też jestem fanką takich zestawów na wycieczki i zabiegane dni! Piękna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie!
    ja zawsze uważałam że spódniczki nie tylko ładniej wyglądają podczas zwiedzania ale także są wygodniejsze:)
    Nitabiti

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba Ci się ten garnitur? http://www.zara.com/pl/pl/wyprzeda%C5%BC/kobieta/kurtki-i-marynarki/dopasowana-marynarka-c634512p1789520.html
    gdzie radziłabyś poszukać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się fason, jednak kolor zupełnie nie mój (nie dla osób o takim typie urody jak ja)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Bardzo fajny, wesoły, niezobowiązujący strój. Z przyjemnością bym się tak ubrała, gdyby mi się wreszcie udało pozbyc tych nadmiarowych 5 kg :P
    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń