7 maja 2014

just suit




Do mojej kolekcji garniturów dołączył model w blado różowym kolorze, który dorwałam podczas zimowych wyprzedaży z zamiarem, że będę go nosić dopiero wiosną. Wspominając ostatnio, że moja szafa obfituje tej wiosny głównie w rzeczy w kolorze różowym nie żartowałam, z przerażeniem :) patrzę, że prawie każdy post jest utrzymany w tej właśnie kolorystyce. Bardzo lubię praktyczne ubrania i tego typu komplet z pewnością do takich należy, ponieważ zarówno w razem jak i solo każdy element prezentuje się świetnie.











total look - Zara
nails - Anastazja.net

17 komentarzy :

  1. Wow! Kochana wyglądasz obłędnie :) Garnitur marzenie :) Jest prześliczny :) Świetne zdjęcia i niesamowita stylizacja! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor tego kompleciku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko jak zawsze :) Tobie to we wszystkim ładnie :)
    U mnie dzis black, red and white :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny garnitur choć niestety nie do mojej karnacji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No i pieknie.. bo w rozu Ci doskonale! Swietny ten gajerek!
    Pozdrawiam. Anja

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piekny, bardzo Ci w nim do twarzy, ale chyba ten garnitur jest źle skrojony, bo kompletnie na Tobie nie leży...albo tylko ja to widzę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się na tym zastanawiam, ale wydaje mi się, że to wina materiału... choć sam garnitur (po przecenie) to stosunkowo fajny stosunek jakości do ceny :)

      Usuń
  7. Wow rewelacyjna stylizacja a pazurki masz boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny garnitur! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się taki garnitur!!! wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kopertówka i paznokcie! wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look od A do Z. Jak zawsze! Jesteś dla mnie ogromną inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne szpilki :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie po "słowiańską" stylizację ;-)
    http://www.alliness.blogspot.com/2014/05/we-are-slavic.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż jest super! Bardzo udane zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fason i kolor garnituru super! Jednak wykonanie i jakość garnituru nieciekawa :-( Dlatego źle się układa

    OdpowiedzUsuń