30 maja 2014

Io sono Napoletano



Po krótkiej przerwie jestem z powrotem z dawką nowych zdjęć i żeby nie było tak nudno przenoszę Was dzisiaj prosto do jednego z najpiękniejszych miast (albo nawet najpiękniejszego? )na południu Włoch. Jak mawiał Goethe „Zobaczyć Neapol i umrzeć”, trudno się z tym nie zgodzić, ale moja skromna subiektywna opinia o tej metropolii w kolejnym poście :) A teraz kilka słów na temat samej stylizacji i uciekam dalej. O praktyczności ubrań składających się z kompletów trułam Wam poprzednim razem, jednak jestem przekonana, że większość z Was przed wyjazdem ma problem z pakowaniem bez względu na to, czy jest to wyjazd weekendowy czy kilkutygodniowy. Komplety są pomocne, łącząc jedną bądź drugą część z innym elementem można stworzyć całkiem odmienne stylizacje. Mój dodatkowo zajął bardzo mało miejsca w walizace, a fakt, że jest wykonany z takiego materiału, który się nie gniecie. Tani wygodny i fajny wzór, a to wszystko w popularnej sieciówce. Czego chcieć więcej?
Miłego weekendu! 










top, spódnica - H&M
buty - Mango
okulary - Stradivarius
paznokcie - Anastazja.net

14 komentarzy :

  1. Tak więc czekam na twoją subiektywną opinię ... Neapol widziałam i moja opinia jest dość daleka od opinii Napoleona ;)aczkolwiek nie urodę miał na myśli wypowiadając te słowa.
    Tak czy siak Napoli warto zobaczyć , bez dwóch zdań .Tylko może nie koniecznie zaraz umierać ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes daleka od opinii Geothego ;)

      Usuń
    2. Bywam często daleka od wielu opinii ale też bliska wielu ;)

      Usuń
  2. Ja niestety w Neapolu nigdy nie byłam, ale po tych kilku zdjęciach już mogę stwierdzić, że szybko bym się tam odnalazła. Uwielbiam takie klimatyczne miejsca! A do tego jeszcze piękna, kobieca stylizacja... Idealnie po prostu! ;)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale chlew, to tak specjalnie wybierałaś do zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, bardzo jestem ciekawa kolejnego postu z Twoją opinią i mam nadzieję, ze dużą dawką zdjęć ;)
    świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz oblednie. Bardzo klimatyczne zdjecia, podoba mi sie gracja z jaka kroczysz ulica patrzac prosto przed siebie!

    Ja bardzo lubie te oto slowa Goethego: "Bez Sycylii nie można w pełni zrozumieć Italii. To klucz do wszystkiego" Najwidoczniej poludnie Wloch skradlo poecie serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Klimatycznie i zjawiskowo!
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze wyglądasz kochana obłędnie! Zdjęcia absolutnie zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza fotka skradła moje serce :) Czekam zatem na wiecej postów z Neapolu :)
    U mnie sylizaja prosto z Malty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie kochana pieknie

    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona klimatem zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super stylizacja, świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna stylizacja i tło! ;)

    OdpowiedzUsuń