21 kwietnia 2014

stroll through the falling water



Świąteczny czas dobiega do końca, jak dla mnie Święta mogłyby trwać odrobinę dłużej. Oto jeden ze strojów, który wybrałam ostatnio, postawiłam w nim na maksymalną ilość wiosennych akcentów, jest słodko, cukierkowo i taki był zamiar :) Nie wiem jak Wy, ale ja już jestem bardzo spragniona słońca i z utęsknieniem czekam na to aż temperatura będzie się stale utrzymywać w granicach dwudziestu stopni.












bluzka, spodnie, buty - Zara
torebka - Le Camp
paznokcie - Anastazja.net

21 komentarzy :

  1. świetna wiosenna stylizacja!! uwielbiam ten odcień różu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spodnie w kwiatki ;) I jakis leciutki usmieszek dostrzeglam :) Poprosze wiecej zdjec usmiechnietej Iwonki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka jest przecudowna !

    littleconfusionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne połączenie! Ta kolorystyka perfekcyjnie do Ciebie pasuje!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/04/coco-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza !!! Zapraszam do odwiedzenia strony www.lovefashionblog.com - nowy blog - INNY niż wszystkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne spodnie! Całość iście wiosenna i kobieca. Cudownie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jak zawsze wyglądasz niesamowici :) Przepiękne, wiosenne kolorki i śliczne spodenki :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka cudowna <3 Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz w pastelowym wiosennym zestawieniu, nie mogę się napatrzeć :) Loki, sweterek, spodnie, wszystko idealnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety te Święta są zdecydowanie za krótkie, mimo że przedłużyłam je sobie o 2 dni to i tak mi mało :( Piękna, wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to zdecydowanie za cukierkowy strój (chociaż Japonki na pewno piszczały by "kawaiiiiiii!"), ale Tobie pasuje bardzo.
    Za to loczki mi się podobają szalenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo gustownie, podoba mi się ta stylizacja :)
    Od dziś będę zaglądał tu częściej, zapraszam również do mnie, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń