5 kwietnia 2014

soothing yellow



Nie wiem nawet dlaczego, ale miejsce i klimat, w którym powstawały te fotografie ( notabene w centrum Krakowa ) skojarzyło mi się z moim ostatnim urlopem na Sycylii :). Wiem, pewnie zaraz pomyślicie, że upadłam na głowę kiedy jeszcze dodam, że nawet trochę wczułam się w rolę prawdziwej Włoszki przemierzającej wąskie uliczki w drodze do pracy na chwilę przed końcem siesty. Trochę teraz pobujaliśmy w obłokach, bo umówmy się z moją słowiańską urodą musiałabym przejść szereg operacji plastycznych, aby przypominać prawdziwą Włoszkę, a porównanie polskiego klimatu do południowego to tak, jakby porównywać modę na ulicach Polski i Mediolanu :)
Trochę się rozmarzyłam wakacyjnie, może też dlatego, że aktualnie nie mam nawet czasu na prawdziwe wakacyjne plany, więc tym bardziej zaczyna mnie nosić.
A czy Wy myślicie już o wakacjach? ;)














bluzka, okulary - Zara
spódnica - River Island
buty - Stradivarius
torebka - Le Camp

29 komentarzy :

  1. Zestawienie kolorystyczne jest idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful! love your yellow skirt!#

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory!!!! spódniczka jest naprawdę bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna calosc! Spodnica i torebka genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile kosztuje taka torebeczka? urzekła mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajoma przywiozła mi ją z Włoch i zapłaciłam za nią 370 zł.

      Usuń
  6. Cudowna torebka ! Marzenie mnie ogarnia - chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie, uwielbiam ten odcień żółtego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wygląda....a spódnica boska!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. już Ci pisałam na fb, że torebka obłędna !

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnicę masz przepiękną, torebka ma cudowny kolor! Całość przyciąga wzrok! A kolorystyka kradnie serce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kusiła mnie ta spódnica, ale ma już jedną żółtą, więc zrezygnowąłam. A teraz żaluję ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba! Spódnica z torebką - świetna całość!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy od dawna naprawdę rewelacyjny zestaw.
    Wyglądasz lekko, wiarygodnie (w sensie że nie jak przebrana), z tymi butami nawet troszke odważnie.
    Spódnica rewelacja.
    Tylko przekombinowane to wiazanie koszuli w pasie - jakbyś specjalnie chciała namieszać, żeby nie było zbyt dobrze. Zdecydowanie nie dobre posunięcie przy takim fasonie spódnicy.
    Moje pierwsze skojarzenie, że masz ogromny brzuch, później, że chcesz ukryć wystający brzuch a później, że wręcz niechlujnie to wyglada.
    szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię :) od początku wiedziałam, że wiązanie w pasie będzie budzić kontrowersje. Oczywistym jest, że tego typu ułożenie bluzki nie sprawdziłoby się przy ogromnym brzuchu, powszechnie wiadomo, że w miejscu od którego chcemy odwrócić uwagę, nie może się nic dziać :) Natomiast w tym przypadku chciałam podkreślić talię, więc wiązanie nie jest w moim odczuciu przekombinowane :)

      Usuń
  14. pięknie wyglądasz! sliczne buty i spódnica! :)
    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny blog ! Muszę nauczyć się od Ciebie takiej profesji jaką dostrzegam u Cb na blogu ! Zdjęcia rewelacyjne <3 gdzie je przerabiasz? Czy to zasługa profesjonalnego fotografa? ;) Pozdrawiam i zapraszam Cię kochana do siebie : nicole-szulcc.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a zdjęcia to w całości zasługa mojego osobistego, profesjonalnego fotografa ;)

      Usuń
  16. Bardzo podobają mi się Twoje szpileczki, chociaż na razie pogoda średnio pozwala na takie letnie ekstrawagancje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica fajna, jednak uważam , że nie na twoją figurę - falbana dodaje ci w biodrach dodatkowe cm.

    OdpowiedzUsuń