10 marca 2014

wild animals



Przyznam, że tak bardzo przywykłam do noszenia ciężkich i grubych rzeczy, że teraz trudno mi się odzwyczaić i zmienić nawyki. Długo decydowałam się wczoraj na założenie cienkiego płaszcza, prześwitujących rajstop i trampek, ale jak się później okazało w słońcu było mi nawet gorąco. Mój stary trencz ma już swoje lata, a kiedy znalazłam ten w bardzo przystępnej cenie, łącząc go w myślach z trampkami z tego samego sklepu od razu wiedziałam, że będą tworzyć zgrany duet. Z przerażeniem patrzę, że to kolejne połączenie z płaskimi butami u mnie, ale bez obawy sportowe buty u takiej maniaczki wysokich obcasów jak ja nie wyprą szpilek, jednak wygoda trochę wypiera przyzwyczajenia :). Ten strój to po prostu elegancka, lecz przede wszystkim komfortowa opcja na każdy dzień. To coś dla osób, które lubią przemycać nutkę eleganckich akcentów w nawet najbardziej sportowych ubraniach. To coś co lubię najbardziej :)















bluzka - Massimo Dutti
spódnica - Zara
płaszcz, buty - H&M
torebka - Simple
okulary - Ray Ban

15 komentarzy :

  1. rewelacyjne trampki <3 ja też jakoś nie mogę przestawić się na lżejsze ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ostatnich 3 dniach widuję te buty w 90% stylizacji... Nie ,żeby nie były fajne ...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz wspaniały, świetna całość Kochana ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, rewelacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trampki świetne, ale reszta nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te buty, choc widze je juz po raz 10ty to podobaja mi sie coraz bardziej :)
    swietne zestawienie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi :) cute outfit !!
    Check my new post ( ROMWE GIVEAWAY OPEN WORLDWIDE ) http://www.dearjoy.fr/2014/03/romwe-giveaway-worldwide.html

    xoxo"

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie :)) genialny trenczyk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna góra, ale jednak wrzuciłabym tu szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna jest torebka, no i ten płaszcz <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny płaszczyk !!!! <3 ale jakoś te buty gryzą mi się z rajstopami ( również założyłabym szpilki ) pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, bardzo oryginalna :) pozdrawiam, zapraszam do siebie :
    www.kellyssfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń