4 marca 2014

to harmonize


Wraz ze zbliżającą się wiosną chwytam się coraz to większej ilości nowych wyzwań, a co za tym idzie mam co raz mniej czasu na bloga (obiecuję to zmienić). Mam więc nadzieję, że nie zraża to stałych czytelników, którzy pomimo dłuższych przerw i tak często zaglądają, jak i wszystkich innych, którzy wpadają na bloga sporadycznie.
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, lubię pokazywać na blogu kilkukrotnie te same rzeczy jednak w całkowicie różnych odsłonach i nie widzę w tym nic niestosownego, a wręcz przeciwnie. Idąc tym torem już po raz kolejny pojawia się bordowa spódnica. Osobiście nie przepadam za tym kolorem, ale w tym total looku czuję się wyjątkowo dobrze. Nosiłam też wersję z rajstopami w kolorze reszty stroju, efekt bardzo ciekawy :)














spódnica, top, buty, torebka, okulary - Zara 
naszyjnik - H&M

20 komentarzy :

  1. Genialnie komponuje się top ze spódnicą! :)
    Bardzo lubię takie jednolite zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka damaaaa;) wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look :) tylko mi troszkę szkoda kobiecej figury, wcięcia w pasie

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! z chęcią bym założyła spódnice i bluzkę <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała stylizacja a zdjęcia są cudowne <3
    Pozdrawiam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam, jak na blogach jest jeden ciuch w kilku odsłonach. nie sztuką jest prowadzić ciekawego bloga, jak za każdym razem ma się inny zestaw ubrań. sztuką jest własnie łączyć to, co już zostało pokazane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki jest must have Twoim zdaniem na wiosne/ lato 2014? kroje, kolory, zestawienia?

    Twoje zestawy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sportowy styl, spódnice długość midi, przeźroczystości, kolory: baby blue i plastelowy róż - te trendy przysposobiłam sobie na najbliższy sezon i na pewno znajdą się w mojej szafie :)

      dziękuję i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  8. Dokladnie, podzielam zdanie :) Tez czesto wykorzystuje te same elementy stroju w roznych zestawieniach, bo wlasnie o to chodzi zeby umiec wykorzystac cos na kilka sposobów...a nie tylko kupić, pokazac raz i sprzedac, albo co gorsza oddac do sklepu...eh...

    I znów zachwycam się zdjęciami...ach!!!! Uwielbiam cie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko oderwać wzrok , na prawdę .Genialne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te zdjecia !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam tu reglarnie, rzadko odzywam, ale zawsze podziwiam w milczniu. Super zestaw. Ja akurat ten kolor bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes fantastyczna :) bardzo lubie Twoj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne!
    Opera krakowska w tle?

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się! :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń