29 marca 2014

so orange



Nie przepadam za kolorem pomarańczowym, głównie ze względu na fakt że pomarańcz nie służy mojej bardzo jasnej karnacji. Dawno nie kupiłam nic w tym kolorze, jednak tej pomarańczowej torebce nie mogłam się oprzeć. Wiem że posłuży mi nie tylko latem, ale również zimą, nada smaku zwykłemu t-shirtowi i jeansom, a takie praktyczne rzeczy, które same zrobią całą robotę, cieszą najbardziej. Przy okazji kolejne połączenie kamizelki którą już pokazywałam. Wolicie to zestwienie bardziej wiosenne czy zimowe?













kamizelka, bluzka, spódnica - Zara
torebka - Le Camp
buty - Stradivarius
paznokcie - Anastazja.net

25 komentarzy :

  1. piękna torebka - też bym się jej nie oparła :)
    całość bardzo fajna

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torebka a stylizacja genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjnie!
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpileczki idealnie pasują do błękitnej spódniczki:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie! Niesamowicie wyglądasz, a ten pomarańcz.. cudowny!
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiepskie nogi do takiej krótkiej spodniczki :) choć stylizacją fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowisz serio? I po co ten usmieszek, jejku ja takich kobiet nigdy nie zrozumiem..

      Usuń
  7. stylizacja jest unikatowa, a takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu również w swojej stylizacji użyłam jako mocniejszego akcentu pomarańczowej torebki :) Twój zestaw jednak podoba mi się nieco bardziej i muszę przyznać, że uwielbiam Twoje stylizacje :) Prześlicznie zestawiasz ze sobą rzeczy :) Oby tak dalej kochana :) Pozdrawiam cieplutko i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Calosc wyglada slicznie, zapragnelam takiej torebki!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zwykle jestem porazona- w pozytywnym tego slowa znaczeniu :) nic dodac nic ujac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny look, uwielbiam połączenie szarości z pomarańczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. obłędny zestaw!!!! świetne kolory, boska bluza i naprawdę bajeczna torba :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. zawzięcie poluję na coś pomarańczowego z efektem wow :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko zalezy od pory roku, teraz zdecydowanie wole letnie zestawy. Swietna torba, co do stylizacji to wole Cie w innych zestawach, z dluzsza spodnica, bardziej kobieco niz dziewczeco;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. BŁAGAM, ZACZNIJ SIĘ UŚMIECHAĆ!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zakochana w tej bluzce!
    wyglądasz obłędnie!
    doskonale!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny zestaw, super płaszcz i śliczna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna torebka i pazurki świetnie zrobione ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. znowu jestem zachwycona :) a paznokcie mega!

    OdpowiedzUsuń