25 marca 2014

midi skirt



Jasny róż to jeden z moich ulubionych kolorów i od zawsze tak było, szkoda tylko, że w sklepach dopiero teraz (kiedy akurat jest modny) pojawia się tak dużo rzeczy w tym kolorze. Tego typu strój to kolejny przykład tego jak noszę się najczęściej, na co dzień. Nie jestem przekonana z reguły do długości takich spódnic i zazwyczaj ich unikam z uwagi na to, że skracają nogi, jednak tej nie mogłam się oprzeć. Patrząc na te zdjęcia stwierdzam też, że chyba jednak nie jest tak źle :) Ogólny pomysł na strój był inspirowany stylem Chanel o czym świadczą perły i spódnica midi. 












koszula - Bytom
spódnica, torebka, okulary - H&M
buty, naszyjnik - Zara
paznokcie -Anastazja.net

23 komentarze :

  1. Boska spódnica, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. moja spódnica! już zrobiłam w niej zdjęcia na blog <3 bosko

    OdpowiedzUsuń
  3. Majac takie nogi nie ma sensu nawet myslec o wadach takiej spodnicy! Wygladasz genialnie, ja osobiscie uwazam, ze taka dlugosc podkresla szczuple kostki. Uwielbiam calosc, no moze troche mniej uwielbiam big opakowanie po cukierku :D
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna spódnica, ja takie uwielbiam! :D
    Właśnie kolejny post z błękitną już czeka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ta stylizacja bo sama jestem miłośniczką jasnych kolorów-pasteli

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny krój i kolor spódnicy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzałam Twojego bloga i muszę stwierdzić że tworzysz piękne, dopracowane i eleganckie stylizacje, nie wpominając już o zdjęciach, które są równie piękne :) Należą Ci się wielkie brawa. Nie rozumiem tylko tej małej ilości komentarzy, bo porównując Twoje stylizacje do stylizacji innych, bardziej "obleganych" blogerek, łapię się, za głowę i pytam, dlaczego jesteś tak mało doceniona??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, takie opinie mnie tylko motywują :)
      nie szczególnie promuję bloga, a co za tym idzie nie wiele osób o nim wie, więc może dlatego jest tak mało komentarzy? Więcej o moim podejściu do bloga i nie tylko przeczytasz w tym wywiadzie, więc zapraszam:
      http://mim24.pl/kobieta-w-sukience-moze-wiecej-wywiad-z-a-cup-of-ideass-style-blog/

      Usuń
    2. Swietny wywiad, milo sie czytalo. Jestes bardzo interesujaca, troche enigmatyczna osoba.
      Tak jak anonim powyzej tez zastanawialam sie na tym dlaczego jeszcze tak malo ludzi sie tu udziela, a warto, naprawde warto tu zagladac..

      Usuń
  8. Przepiękna stylizacja! Sama jestem zwolenniczką pastelowych kolorów, w tym różu. Wszystko idealnie dopracowane, a sama spódnica skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny , wiosenny zestaw, bardzo dziewczęcy :)) cudna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  10. Midi, trudna długość, zarezerwowana dla wysokich kobiet. Pięknie wyglądasz, perły<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysoka nie jestem, mam 164 cm a sobie na nie pozwalam. Obcasy sa bardzo pomocne ;)

      Usuń
  11. jak zawsze czysta perfekcja <3 nieskazitelnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę torebkę MMM <3
    Jest trudna do zestawiania z innymi rzeczami, ale tutaj wygląda świetnie.
    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko jaka cudna spódniczka! Całość bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny zestaw:) piękna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perłowe porzeczki :)

    OdpowiedzUsuń