18 marca 2014

little black hearts



Wraz z nadejściem wiosny dodaję trochę więcej niż dotychczas kolorów do mojej szafy. W tym sezonie postawiałam na blady róż oraz delikatny niebieski, zgromadziłam już do tej pory dość pokaźną ilość ubrań w tych kolorach :). W dodatkach natomiast pojawi się szczypta pomarańczu. Wiosna przychodzi nie tylko do mojej szafy, zaczynam również eksperymentować z kolorówką makijażu, a że jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie, mam nadzieję, że tych w kosmetyczce nie będę żałować :)
A jak wyglądają Wasze wiosenne przygotowania?









bluzka, spódnica - H&M
buty - Gino Rossi
kurtka - Stradivarius
torebka - Simple 

21 komentarzy :

  1. Fantastycznie Iwonko! A powiedz mi te buciki to nowa kolekcja? Bo szukam czegos podobnego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) buty to zeszłoroczna kolekcja, natomiast widziałam, że w nowej mają dokładnie ten sam model w dwóch różnych odcieniach w tym roku. Polecam są bardzo stabilne, a co za tym idzie wygodne :)

      Usuń
    2. Czy ty masz moze te?
      http://allegro.pl/modne-szpilki-gino-rossi-dcf292-nowosc-38-i4068696850.html
      Czy to wlasnie ta nowa kolekcja?

      Usuń
    3. to jest ta nowa kolekcja :) fason identyczny, natomiast inny kolor :)

      Usuń
  2. Klasa sama w sobie, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu często, ale rzadko zostawiam komentarz.. Dziś nie mogłabym nie napisać, że wyglądasz fantastycznie w tej stylizacji!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te pastele ... Świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna koszula! całośc - klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za szyk i elegancja! Świetne strój :3
    Ogólnei zdjecia przypominają mi XX wiek, coś al'a żona marynarza/kapitana itp ;)

    Zapraszam do mnie : http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje i liczę na to samo :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna "pudrowa" stylizacja :)

    Jak by Cię interesowało pogłębianie indywidualnego stylu poprzez szycie i przerabianie ubrań, to zapraszam:
    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest świetna. Podoba mi się zestawienie z pudrową kurtką. Nosiłabym wszystko :)

    Pozdrawiam,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjnie po prostu kochana!!!

    OdpowiedzUsuń