23 lutego 2014

run errands



Czasami rzeczy zupełnie niepozorne na wieszaku, po założeniu wyglądają bardzo efektownie. Mowa tutaj o dzianinowej sukience, nie robiącej wrażenia i nie ciekawe opalizującej, która po przymierzeniu
spowodowała efekt "wow" i "muszę mieć" i "nie mogę bez niej żyć" :) (ostatnio staram się kupować tylko takie rzeczy.) W mgnieniu oka z racji powyższych argumentów za chwilę była moja. Poza tym jest tak wygodna i komfortowa, że czuję się w niej trochę tak, jak w drugiej skórze. Pomimo tego, że nie jest zwiewna, elastyczny materiał powoduje, iż nie czuje, że mam ją na sobie. Swoją elegancką formą wydaje się być przeznaczona na formalne spotkanie czy wieczorowe wyjście, ale jest tak uniwersalna, że doskonale sprawdza się na co dzień w biurze, a nawet do biegania po mieście.












sukienka, buty, naszyjnik - Zara
bransoletka, torebka - Mango
kurtka - Ochnik
paznokcie - Anastazja.net

22 komentarze :

  1. I to jest dla mnie prawdziwe i szczere wow !

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda - jest piękna i idealna. Ale tak wygląda tylko na idealnie figurze. Ktoś kto nie może się poszczycić takimi kształtami jak Twoje mógłby zrobić sobie nią mocną krzywdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest! też ją mierzyłam, ale przy moim wzroście była za kolana i nie wyglądało to ciekawie. Swietny total look!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Zatkało mnie!

    Wyglądasz obłędnie. Sukienka idealna, ale połączenie z ramoneską i tymi szpilami to mistrzostwo.
    Dawno nic mnie tak nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka..a naszyjnik boski :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. prostota oraz klasa zawsze się obronią!!! zestaw robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna! Szukam takiej dzianinowej i za kolano sukienki. Ostatnio przymierzałam granatową w Zarze ze ściągaczem w pasie, ale miała okropny materiał. A ta jest z nowej kolekcji? Genialnie wygląda z tymi szarymi szpilkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest wyprzedaż, 69 zł :) chyba wiem, który masz model na myśli, była podobna ze ściągaczem, ale nie podobało mi się jak leży.

      Usuń
    2. Szkoda, że przegapiłam. Mi się nawet podobała ta granatowa jeśli chodzi o fason, ale po kilku sekundach marzyłam tylko o tym żeby ją ściągnąć, czułam że się "duszę" w tym materiale. Już nie mówiąc o tym, że cena w stosunku do takiej "jakości" to jakiś żart. Twoja jest super! :))

      Usuń
    3. sprawdź w Bonarce, może jeszcze będą widziałam jakiś tydzień temu, dwie na pewno wisiały. Z materiału i jakości mojej jestem zadowolona :)

      Usuń
  8. Wyglądasz jak milion dolarów kochana i przepiękne zdjęcia <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna! czasami najprostsze rzeczy robią najlepsze wrażenie:) najważniejsze, że dobrze się w niej czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. elegancko, gustownie i z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisze tylko jedno słowo - WOW!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dzianinowe sukienki! Ostatnio to one królują w mojej szafie.
    A Ty, Iwona, wyglądasz świetnie w tym dosyć rockowym looku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. przejrzałam Twojego całego bloga! Super

    Jaki Twoim zdaniem jest must have wiosna 2014 ? Kolory, kroje.
    dziekuje za odp.

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne połączenie! Wyglądasz perfekcyjnie!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna stylizacja jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń