9 lutego 2014

passing through



W związku z poprawą pogody mogłam sobie dzisiaj pozwolić na lekkie buty i może się to wydawać śmieszne ale sprawiło mi to bardzo dużą przyjemność. Połączenie ich z lekką kurtką, która waży chyba tylko z 200 gramów to strzał w dziesiątkę. Prawie cały dzisiejszy strój pochodzi z tegorocznych wyprzedaży. I jak tu ich nie lubić? ;)

Miłego tygodnia!














bluzka, okulary - Sinsay
spodnie - Top Secret
kurtka - Mango
buty, naszyjnik - Zara
paznokcie - Anastazja.net

21 komentarzy :

  1. Rewelacyjna kurtka! Całość idealnie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, ale kurtka mnie powaliła! Czemu ja jej w mango nie widziałam :O

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje się, że była na samym początku nowej kolekcji i szybko się wyprzedała, mnie udało się kupić online przy okazji jakieś dorzutki :)

      Usuń
  3. Genialny zestaw! Lubię taką sportową elegancję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! naszyjnik i kurtka są cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super, też już marzę o porzuceniu kurtki i butów zimowych i wskoczenia w lżejsze ciuchy, mam nadzieję, że niedługo to nastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ! Pogoda faktycznie się zmieniła, oczywiście na pozytywne. No ale niestety u mnie dziś rano znowu zaczął padać śnieg. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeprowadzam wywiad z Iwoną. Jeśli chciellibyście zadać jej jakieś konkretne pytanie, chętnie zawrę jej w artykule. Proszę o zamieszczenie go w komentarzu z dopiską "PYTANIE" lub wysłanie na mojego e-maila : cobenka@gmail.com.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wszystko razem wygląda!
    kurtka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look! i strasznie, strasznie, strasznie zazdroszczę pogody! u mnie nic tylko pada i pada a jak nie pada deszcz to z nieba spada grad :/ chcąc nie chcąc na razie wszystkie półbuty kontynuują swój sen zimowy w szafie x

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw.....cudnie wyglądasz !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam połączenia sportowego z eleganckim. Zachwycały mnie zawsze zestawienia dresów z koszulami, do połączeń ze szpilkami nie byłam przekonana. Zawsze wydawały mi sie kiczowate. Tutaj pokazałaś, że odpowiednia kolorystyka, odpowiednie dobranie całości i wygląda to perfekcyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od dawna chwalę sobie połączenia dresów ze szpilkami, uwielbiam taki styl ;)

      Usuń
  13. świetna stylizacja!
    pozdrawiam:)
    http://cheersmyheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz obłędnie! Uwielbiam przełamywanie trendów, więc połączenie dresowych spodni ze szpilkami od razu przypadło mi do gustu :) Naszyjnik przepiękny <3 Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna kurtka! w ogóle cały zestaw jest cudowny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfekcyjna!!! Uwielbiam Twoje zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka, kolory idealne <3

    OdpowiedzUsuń