13 lutego 2014

chasing pavements



Kto śledzi mój fanpage zna pewnie tę sukienkę przecenioną przecenioną z 269 zł na 30 zł. Kupiłam ją bez zastanowienia mając już w głowie z czym ją połączyć. Zestaw powstał więc w ekspresowym tempie, ot co udało mi się stworzyć w kilka minut. Zapomniałam w zimie jak bardzo lubię zestawienie tego typu szpilek z płaszczem i kryjącymi rajstopami, które udało mi się dobrać w kolorze butów optycznie wydłużając nogi.










sukienka - H&M
buty - Zara
płaszcz - Simple
rajstopy - Gatta
naszyjnik - Monnari 
paznokcie - Anastazja.net

20 komentarzy :

  1. Cudowny naszyjnik, dodaje smaku calosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój naszyjnik wygląda obłędnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam go, już nie raz zrobił 'całą robotę' ;)

      Usuń
  3. Wow stylizacja jest genialna - najbardziej podoba mi się płaszcz, ale Twoje pazurki powalają. Świetne są i jeszcze ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka! szczęściara z ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!
    Płaszcz jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie! płaszcz i sukienka są obłędne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna kombinacja :) Jak zawsze kobieco i stylowo :)
    U mnie dzis wyjatkowy post walentynkowy ze slubu na Dominikanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić tą sukienkę, w końcu zrezygnowałam, bo stwierdziłam, że nie pasuje mi do urody. A teraz żaluje, bo strasznie mi się na Tobie podoba. No i tez ją widziałam za te 3 dychy. 3 dychy to jak za darmo, naprawde nie wiem, czemu jej nie wzięłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie wręcz przeciwnie, dla blondynek granat jest stworzony przecież ;) oj żałuj, że nie kupiłaś, było warto ;)

      Usuń
  10. naszyjnik i sukienka są obłędne. Idealnie leża, idealnie tworzą zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna, minimalistyczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny naszyjnik. Monnari oferuje bardzo ładną sztuczną biżuterię i też często u nich coś kupuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyglądasz! Sukienka extra, ale takiej przeceny bym się nie spodziewała... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik z sukienká idealnie sié komponuje,

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz, naszyjnik i kolor pomadki są absolutnie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz i naszyjnik - idealne <3

    OdpowiedzUsuń