20 stycznia 2014

M I S T



Zdjęcia do posta nie były planowane, a sama koncepcja powstała wyjątkowo spontanicznie. Korzystając z okazji, że mieliśmy w przy sobie aparat, a tło wydało się interesujące :) To typowa, codzienna stylówka (strój zawierał jeszcze płaszcz, który został w samochodzie), bo przykryłby wszystko. Żałuję, że zdjęcia nie oddają uroku czarnego moherowego swetra, który towarzyszy mi tej zimy dość często kiedy temperatura spadnie, a ja nie mam co na siebie włożyć. Czerwony szalik i usta to elementy, którymi w pośpiechu i na szybko urozmaiciłam czerń. A nie od dziś przecież wiadomo, że te dwa kolory tworzą jeden z najpiękniejszych duetów kolorystycznych.












okulary - Prada
sweter - no name
spodnie - Top Secret
szalik - H&M
rękawiczki - Simple
buty - Gino Rossi

28 komentarzy :

  1. świetny szalik !!! kochamy kratę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny look
    robi wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo spodobał mi się detal w postaci czerwonych skarpetek czy też rajstop .Rękawiczki fantastyczne :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglądam do Ciebie głównie aby nacieszyć oko zawsze wspaniałymi zdjęciami, ale te dzisiejsze pełne magii zrobiły na mnie wyjątkowe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję z imieniu fotografa, który już pewnie to przeczytał i jest mu miło :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście- skarpetki dodają ciekawego look'u. Ponadto szalik jest świetny, aż się zdziwiłam, że to "po prostu" H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  6. udany, codzienny zestaw, a zdjęcia klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze ze mieliscie przy sobie aparat :) Szkoda byloby zmarnowac takiego momentu :)
    Fotki cudowne, od dawna marza mi sie zdjecia we mgle...:)
    A do tego pokazalas swoj pelen profesjonalizm :) Nawet nie przygotowana na zdjecia wygladasz bosko! Wszystko doracowane w najdrobniejszym szczegole! I te skarpetki :) REWELKA!

    P.S. Nie wiem czy wiesz ale masz wlaczona weryfikacje obrazkowa przy dodawaniu komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)

      jakieś pół roku temu byłam zmuszona włączyć weryfikację obrazkową, ponieważ dostawałam miliony spamów jeden po drugim z jakiegoś automatu :(

      Usuń
  8. Genialnie wyszły te zdjęcia. Twój zestaw własnie w tej kolorystyce genialnie się komponuje z tą mgłą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow genialna stylizacja ♥ jak ja uwielbiam tyle czerni ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo - zapraszam;http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. to jakaś ściema z tym spontanem, takich zdjęć nie robi się przypadkiem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, że tak myślisz :) zdjęcia zostały zrobione przypadkiem i to 15 minut, ponieważ było mega zimno i strój zupełnie nieodpowiedni na taką pogodę :)

      Usuń
  12. Świetny stylizacja... Zdecydowanie okulary z Prady najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. I podobnie jak poprzedniczkę zachwycił mnie dobór koloru skarpetek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, masz wyczucie stylu,
    powodzenia w blogowaniu, pozdrawiam
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, a ten szal tak podbija całość... pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Szal wymiata! A okularki dodają charakteru!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne dodatki! Szalik, okulary, rękawiczki (strasznie lubię takie długie - pięknie wyglądają i są cieeeepłe!). Pierwsze zdjęcie w ogóle urzekające, wygląda jak okładka dobrej książki. ;-)

    OdpowiedzUsuń