3 stycznia 2014

just ready for winter



Poszukiwania ciepłej puchowej kurtki na zimowe mrozy spędzały mi sen z powiek i choć kurtki puchowej w rezultacie nie znalazłam postanowiłam ją zastąpić tym oto płaszczem najcieplejszym w mojej szafie w stylu.. no właśnie jakim. Powiedzmy w stylu Yeti :) A ponieważ zima jest w tym roku dla nas wyjątkowo łaskawa ten płaszcz to na prawdę świetna alternatywa dla puchówki - jest bardzo ciepły, zapinany pod samą szyję i ma kaptur. Muszę Wam też zdradzić, że zdjęcia i tak nie oddają jego wyglądu, w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy. Czy mogę stwierdzić, że to moje ulubione okrycie wierzchnie na zimę? Jak na razie tak!
W związku z tym, że to pierwszy post w tym roku korzystając z okazji życzę Wam Wszystkim Wszystkiego najlepszego oraz samych sukcesów w Nowym Roku! Dziękuję jednocześnie, że jesteście na moim blogu.



















sweter - Zara
spodnie - Asos
szalik - H&M
płaszcz - Simple Cp
buty- Gino Rossi
paznokcie - Anastazja.net

31 komentarzy :

  1. Kurtka wygląda na bardzo, bardzo ciepłą. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wo, po prostu powalasz :) Genialna stylizacja i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny płaszczyk Iwonko! Jak zwykle inspirujesz :)
    Spelnienia marzen w 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny płaszcz :) Zastanawiam się tylko gdzie podziały się twoje rysy twarzy moja droga ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      rysy twarzy to oczywiście zasługa makijażu i światła, zdjęcia o wschodzie słońca w porannej mgle robią cuda :)

      Usuń
  5. czy to post sponsorowany przez salon samochodowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej...product placement :-)

      Usuń
  6. super wyglądasz, piękny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest ten płaszcz, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia- 7 moje ulubione ;)
    Boski płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow genialnie wyglądasz i te zdjęcia <3 coś wspaniałego !

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam taki problem z butami, bo idealnych wciąż nie znalazłam, a poszukiwania drażniły mnie na tyle, że odłożyłam na bok - w końcu ciepła jeszcze jest ta zima ;)
    Ten płaszcz jest obłędny, wzroku od niego oderwać nie mogę! Wyobrażam go sobie z delikatniejszymi sukienkami, w wersjach total black a i w kolejnych propozycjach z bielą, bo wygląda w tym połączeniu genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno pokażę płaszcz jeszcze w innych zestawach :) dziękuję serdecznie ;)

      Usuń
  11. JEB!!! Jak zajebiaszczo!!! Płaszcz prze-piękny!!! W ogóle bardzo fajny pomysł na zdjęcia ;) Ja z moją skodzinką wyglądałabym co najwyżej dziwacznie :P

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i również Szczęśliwrgo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Look genialny, a zdjęcia świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz jest genialny! Ja też jestem gotowa na zimę, ale na całe szczęście ta jeszcze nie chce nadejść :D

    OdpowiedzUsuń
  14. niczym prawdziwa modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękne płaszcze :)) PS. Ruszyłam z nowym blogiem : ) http://isabellevogue.blogspot.com/, wcześniej http://cher--isabelle.blogspot.com/ ZAPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się szalik, hmmm może jakiś uśmiech? ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię swojego uśmiechu ;) choć od czasu do czasu staram się wrzucać zdjęcia z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna stylizacja ! świetne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędnie wyglądasz, a tym płaszczem jestem zachwycona :) rewelacyjny! z przyjemnością dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. cala stylizacja genialna, włącznie z dodatkami w postaci szalika, w którym się zakochalam.

    OdpowiedzUsuń