30 stycznia 2014

grey vest



Z rzeczami z wyprzedaży jest czasami tak, że pierwotna cena przewyższa stanowczo realną wartość jaką sensownie było by za tą rzecz zapłacić. Tak było w przypadku tej kamizelki, nie pamiętam dokładnie jej gigantycznej ceny regularnej, ale w przyjemnością zapłaciłam za nią po przecenie chyba ponad osiemdziesiąt procent. Świetna jakość, a jej forma doda uroku nawet prostej stylizacji. Mam już plan z czym połączę ją wiosną, mam nadzieję, że nie będzie za ciepła na tę porę roku.














golf - H&M Trend
spodnie - SH (Calvin Klein)
kamizelka, naszyjnik - Zara
buty - Simple
torebka - MMM dla H&M
paznokcie - Anastazja.net

23 komentarze :

  1. Rewelacyjna całość!!
    No i pazurki <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wykombinowalas, (choc ja osobiscie pewnie podmienilabym portki na inne), wygladasz genialnie! Kamizelka jest rewelacjyna.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa forma, na początku sądziłam, że to płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całość idealnie zestawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem z czym ją połączysz wiosną, ale w tym wydaniu wygląda znakomicie! i pomimo tego, że nie jestem fanką takich spodni, to tutaj ani trochę mi nie przeszkadzają!

    OdpowiedzUsuń
  6. wybacz, ale te spodnie zupełnie do tej kamizelki nie pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) spodnie to kwestia gustu :)

      Usuń
    2. a mi się podobają, właśnie coś innego ;) ile głów tyle opinii ;)

      Usuń
  7. Great look! Nice blog!
    Following u hun<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyca mnie ta kamizelka, zawsze mnie przerażają takie długości, ale na Tobie wygląda idealnie! Jeszcze w połączeniu z golfem, perłami i butami - idealnie! Ale spodnie do mnie nie przemawiają tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna kamizelka, wlasnie za taka ostatnio sie rozgladam, tylko w innym kolorze, ma swietny kroj! Super look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz i perły są powalające :) Zmieniają cały charakter stylizacji :)
    Z przyjemnością obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny płaszczyk, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa, co zrobisz z ta kamizelą na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny zestaw, bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kamizelka! cieszę się,że udało ci się ją upolować na wyprzedaży. Nie jest to chyba żadną tajemnicą jak bardzo wygórowana może być cena (ekhm zara ma 85% marży !) no ale tak to już w tym świecie bywa :) muszę powiedzieć , że stylizacja świetna i bardzo, ale to bardzo skandynawska! spodobałoby ci się tutaj, mnóstwo orginalnych ubrań w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grey vest is a great vest.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. po pierwsze zakochana jestem w Twoich prostych stylizacjach, po drugie w pieknych zdjęciach. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń