13 stycznia 2014

fluttering hem of skirt

Niektóre rzeczy, ubrania podobają nam się tak bardzo, że nie jesteśmy w stanie bez nich żyć, ale po pewnym czasie, zazwyczaj szybciej niż by się mogło wydawać, zupełnie przestają być atrakcyjne i to bynajmniej nie z powodu że się zużyły. I gdzie tu logika? Czy tylko dlatego ich już nie chcemy, że nie są już fajne, bo może nadal są? A może po prostu nam się znudziły? Mój bardzo stary płaszcz jest chyba doskonałym przykładem tego zjawiska. Nie mówię tutaj o rzeczach wygłupach, które są fajne tylko na chwilę, na przysłowiowe pięć minut, ale o ponadczasowych wzorach i fasanach, które pomimo tego, że nadal doskonale na nas leżą, nadal mają świetny wzór, nadal są w świetnym stanie i dobrej jakości już nam się po prostu opatrzyły. Czy to rozsądne? Oczywiście nie, ale to właśnie jedna z domen człowieczeństwa, pogoń za nowym, które zawsze jest piękne (bo nowe), bez względu na fakt czy naprawdę jest :) Wiem, że za takim płaszczem oglądnęłabym się dzisiaj w sklepie i pewnie nosiłabym taki płaszcz często. Mojego nie wyciągałam z szafy i nie wietrzyłam o lat. Dlaczego? Nie wiem :) Czy będę go nosić teraz regularnie? Też jeszcze nie wiem :)
Przypomniałam sobie o nim latem zeszłego roku kiedy to Tommy Hilfinger lansował niemal identyczną kratę w kolekcji na jesień. Wiedziałam, że muszę go przewietrzyć, ale świadomość, że jest aż tak stary nie przekonuje mnie do niego jeszcze nawet teraz :)













płaszcz, torebka - Simple
koszula - H&M
sweter, spódnica H&M Trend
buty - Gino Rossi

26 komentarzy :

  1. CUdny jest ten płaszcz, jak bym go nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszcz! Nosiłabym go na pewno ;) Mam ubrania, do których wracam po latach i wtedy zyskują one jakby "drugie życie". Podobają mi się na nowo, a może nigdy nie przestały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te zdjęcia z góry z pękającym asfaltem!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie!!!! sweter i płaszcz od razu wpadły mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te zdjęcia robione z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz jest świetny, fajnie jest wyciągnąć taką perełkę po długim czasie, ja też często wracam do starych rzeczy :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowe zdjęcia, naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweter! Nie mogłam go nigdzie znaleźć, a tak chciałam mieć! <3
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie dlatego, że to dział Trend, który jest dostępny tylko w kilku sklepach w Polsce...

      pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. wspaniały płaszcz i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia z góry to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak stary jest ten płaszcz? bo wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet dokładnie nie pamiętam, ale ma chyba z 7 lat :)

      Usuń
  12. podoba mi się :-)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie zestawiłaś płaszcz z długą spódnicą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. straciłam głowę dla Twojego swetra, obłędny! Połączenie spódnicy i płaszcza idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękuję /Luniaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz super blog. Zapraszam do siebie http://jeanettediyshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez tak czasem miewam i gdy na nowo wyjmuje z szafy cos starego, to staram sie znalezc na to nowy pomysl. Z reguly sie udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie, bardzo podobają mi się te fotki robione z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne zdjęcia:) bardzo mi się tu podoba będę zaglądać:)
    www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  20. Zniewalająca sesja! Profesjonalizm pełen!

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe zdjęcia,ale uśmiechnij się czasami, podejrzewam, że uśmiech masz równie piękny jak całą resztę :)

    OdpowiedzUsuń