28 grudnia 2013

Natychmiastowy Efekt Rytuału


W trosce o kondycje moich cienkich włosów kilka miesięcy temu rozpoczęłam pielęgnację olejami. Tak jak wspominałam Wam już wcześniej z uwagi na brak czasu nie jestem w tym systematyczna.  Dodatkowo z uwagi na mój charakter, zdarza się, że tracę cierpliwość jeśli nie widzę efektów od razu. W związku z tym od czasu do czasu decyduję się na pielęgnację w profesjonalnym salonie fryzjerskim. Tym razem zdecydowałam się na rytuał pielęgnacyjny Kerastase, który został wykonany w nowym salonie Akadami Berendowicz & Kublin w Krakowie przy ul. Szerokiej. Dotychczas od lat korzystałam z usług B&K innym krakowskim salonie, ale wystrój wnętrza najnowszego salonu marki skradł moje serce. 
Sam rytuał jest bardzo relaksujący, rozpoczyna się kąpielą przeznaczoną do rodzaju Waszych włosów z masażem, przebiega przyjemnie i sprawnie. To swoiste spa specjalnie dla włosów sprawia, że aktywne składniki preparatu w połączeniu z ciepłą sauną parową wnikają w pojedyncze włókno włosów i dzięki temu efekt jest natychmiastowy czyli dokładnie taki, na jakim mi zależy. Po całym zabiegu moje włosy były gładkie i lśniące, a co najważniejsze doskonale odżywione i nawilżone.






















17 komentarzy :

  1. Swietnie, sama bym skorzystala z takiego zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie korzystałam z żadnych zabiegów w salonach fryzjerskich, ale kusi mnie, kusi ;)
    Trzeba będzie kiedyś się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne masz kochana włosy :) W takim salonie na pewno zostały dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem niecierpliwa, gdy nie widzę efektów! Pięknie wyglądają Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. doddaje do obserwowanych i zapraszam na http://charmeecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to trochę kosmicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i też kosmicznie działa na włosy, polecam :)

      Usuń
  7. Po keratynie włosy wyglądały by o wiele lepiej, ale efektem ubocznym w tym wypadku było by - iż byłyby proste jak po prostownicy. Po tym co teraz masz, nie ma szału wg mnie. Taki zabieg około 500 zł - true keratin bodajże zależy od miasta, miałam z trzy różne keratynowe zabiegi (to tylko tej firmy polecam), no i następna rzeczą jest iż trzeba używać specjalnych szamponów bez soli... itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie włosy proste jak od prostownicy to akurat coś super, nie efekt uboczny,bardzo lubię gładkie włosy, choć prostuję bardzo rzadko. Jednak wydaje mi się, że moje włosy po kreatynie były by zbyt obciążone. Uważam, że świetnie sprawdza się ten zabieg u osób, które mają grube i gęste włosy. Nie wykluczam natomiast, że nigdy nie spróbuję.. :)
      Niedługo planuję kolejną pielęgnację z Kerastase z kawiorem, efekty przedstawię również na blogu.

      A jak długo utrzymuje się u Ciebie efekt kreatyny?

      Usuń
    2. Ja mam naturalnie proste (gęste grube ale trochę zniszczone przez farbowania tak od połowy w dół.. robią się suche) - efekt miałam około 5 miesięcy (wtedy przestałam stosować odpowiednie szampony) i zaczęły się powoli podwijać jak wcześniej koło uszu, gdzieś tam na końcach po swojemu

      Włosy są ciężkie po zabiegu, przez pierwszy tydzień nie mogłam się przyzwyczaić - w miałam wrażenie, że są tłuste po nałożeniu keratyny , jakieś brudne (takie dziwne uczucie).. po około tygodniu przeszło ;) po 2-3 miesiącach pojawiło się bardzo dużo nowych włosków..

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Żeby zniwelować przyklap, wystarczy nałożyć keratynę ok. 4-5 cm poniżej nasady włosa, nie 1,5 cm - 2, jak podają w instrukcji. I dać jej mniej. Włosy są super odbudowane, i o niebo łatwiejsze w codziennym życiu - bez modelowania, układania, suszenia. Nie ma puchu, nie zwijają się przy najmniejszej ilości wilgoci, i dobrze wykonany zabieg nie ma szans zniszczyć włosów, jak niektórzy mówią. Jedynie odradzałabym encanto, ze względu na zawartość formaldehydu.
      Efekty utrzymują się w zależności od późniejszej pielęgnacji - nie trzeba kupowac specjalistycznych szamponów za wielkie pieniądze, wystarczy jakiś tani szampon bez sulfatów, i odżywka lub maska z keratyną (hydrolyzed keratin) w składzie. Woda morska i z basenu skracają efekt, ale jeśli nie kąpiemy się w morzu czy basenie codziennie, efekt spokojnie wytrwa 3-4 miesiące. Osobiście polecam cocochoco - do kupienia w internecie, 250 ml za ok. 240 zł, na twoich włosach, Iwona, powinno wystarczyć na 3 domowe aplikacje bez problemu.

      Usuń
  8. Ive just bumped on browsergames website , have You checked it before? Bye!
    escape online games

    OdpowiedzUsuń