8 grudnia 2013

little warm


Nie przepadam za zimą, jej jedyny plus dla mnie to narty, ale spokojnie mogła bym żyć bez zimna i śniegu za oknem a na narty latać samolotem :)
Zima dopiero się zaczyna, za oknem pierwszy śnieg, a ja już mam dość grubych setów, szalików rękawiczek i płaszczy, więc dla odmiany chcę Wam pokazać stylizację do wnętrza, ze szpilkami za czym już tęsknie.
Bluzka w kratę w połączeniu ze skórzanymi rurkami, których muszę przyznać ostatnio naużywam to dla mnie połączenie oczywiste. W komplecie do tej bluzki były jeszcze spodnie, jednak po przymierzeniu w sklepie kompletu czułam się trochę jak w piżamie. Nie wykluczone jednak, że w końcu sobie je sprawię i będę nosić je w komplecie lub połączone z inną bluzką, jednak zostawiam tę decyzję na zbliżające się wielkimi krokami wyprzedaże. Do całości dodałam bogaty jednak surowy w formie naszyjnik, który fajnie koresponduje z górą.









bluzka, spodnie - Zara
buty - Stradivarius
naszyjnik - Mango
paznokcie - Anastazja.net

32 komentarze :

  1. Stylizacja jest genialna i do tego te wspaniałe zdjęcia, jestem zachwycona Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw, a szczególnie połączenie bluzki i naszyjnika!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko idealnie dopracowane! bomba!

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestaw, bardzo fajna bluzka:), ja też nie znoszę zimy:))
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw. Naszyjnika zazdroszczę. Poznaję z innego wpisu szafkę w tle, bardzo ją lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję jak za miłe słowa, jak zwykle! :)

      pozdrawiam

      Usuń
  6. Klasa i jeszcze raz klasa...!
    Piekne fotki, cudowne swiatlo! Uzywacie do fotek swiatla dziennego czy jakiegos dodatkowego oswietlenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) Zazwyczaj używamy do fotek światła zastanego, w tym przypadku również :)

      pozdrawiam

      Usuń
  7. Paznokcie to taka wisienka na torcie!
    Nie będę się powtarzała i mówiła, że wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, najbardziej zachwyciła mnie bluzeczka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasa! Bardzo podoba mi się bluzka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zima jest taka piękna <3 choć mnie też irytuje 10 warstw które na siebie ubieram. Wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. you look so beautiful....loved the pics..you should try Indian ethnic clothes sometimes..that will really suit you !!

    OdpowiedzUsuń
  12. these pics are so stunning..you look great dear...you should try Indian designer anarkali suits sometimes...that will really suit you !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta krata przywodzi mi na myśl zimową kolekcję Marant – kobieca elegancja przełamana męską nutą. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy możesz podać linka do płaszcza ze stylizacji pt.: "bleakness" z Top Secret?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie ma go już na stronie na razie :( kod produktu to: SPZ0252SZ34

      Usuń
  15. zachwyciło mnie polączenie tak dużej kraty i skóry, przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co Ci powiem Kochana ..pięknie ..szyk i klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. so stunning pics....loved your Suede Shoes ....keep rocking !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Minimalizm, krata i street wear! Świetne sety!

    OdpowiedzUsuń
  19. awesome pics dear...your outfit looks great ..you should try designer sarees sometimes....you will look great in them !!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny blog, będę tutaj częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. you look hot...loved the outfit..the pics are kust perfect...kepp going with latest trends in girls clothing XOXO(:

    OdpowiedzUsuń
  22. great outfit..you look so sexy...loved the pics..you must try Indian designer suits for women sometimes...you will look more beautiful in them !!:)XOXO

    OdpowiedzUsuń
  23. Może Cię zainteresuje - wyniki konkursu na Młodopolskie Kroje:
    http://www.malopolska24.pl/index.php/2013/12/znamy-zwyciezcow-konkursu-mlodopolskie-kroje/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie, Twoje zestawienia są zawsze niemalże perfekcyjne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń