18 grudnia 2013

cherry breeze



Nie wiem czy pamiętacie piżamową bluzkę, którą wrzuciłam na Facebooka z dopiskiem mniej więcej takim: "świetna okazja za śmieszne pieniądze", to znaczy jedwabna bluzka przeceniona chyba z 300 zł na 30 zł na końcówce letnich wyprzedaży. Pamiętam, że wzbudziła wówczas niemałe kontrowersje i negatywny wydźwięk. I tak ją kupiłam, a czekała na swoją kolej w szafie do teraz. Jestem ciekawa co o niej teraz sądzicie? Może zmieniliście zdanie widząc ją w pełnej stylizacji?
Ostatnio dwa kolory wprowadzają mnie w euforię szary i granatowy. Wszystko co zobaczę na swojej drodze w tych kolorach i podoba mi się - biorę! :) Na pewno będziecie mogli to zauważyć w następnych postach. Klasyczny dwurzędowy płaszcz z okazyjnej między sezonowej wyprzedaży był zakupem bardzo trafionym. Już przygotowuję swoją listę rzeczy, na które będę polować podczas przecen. A Wy? :)








bluzka, spódnica, płaszcz - Zara
torebka - SH
rękawiczki - Simple
buty - Gino Rossi

17 komentarzy :

  1. Bardzo stylowo! Szczególnie podoba mi się bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tę bluzkę. Mnie najbardziej przerażało, ze Ty kupujesz rozmiar XS. A tu proszę, wygląda na luźną.
    Niemniej jednak ciekawa jestem, jak ona się prezentuje bez płaszcza. A tak w ogóle to zestaw super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje kompozycje kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej, jestem pod wrażeniem, wyglądasz niesamowicie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz masz cudowny Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Góra mi się podoba, ale buty na pewno wybrałabym inne, lżejsze - te za bardzo przytłaczają, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow! Jaki genialny zestaw, świetne buty i kolorystyka! I jeszcze ta szminka. Jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so amazing!

    xx,
    Couns

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie ona od początku zachwycała! Miałam kiedyś taką brązowo-granatową, ciut inny fason, ale wzór ten sam, wygrzebałam u babci w szafie ;) Piękna masz spódnicę i kolor ust! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile płacisz za takie zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prywatny i osobisty fotograf, nic nie płacę :)

      Usuń
  11. a mnie sie bardzo kolorek spodnicy podoba:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń